duur betaalde nummers waar de mensen de dupe van zijn ...( kijktip kassa vanavond)

• 9 april 2016
  • 8 reacties
  • 671 x bekeken

Reputatie 1
"Tele2 klanten worden gebeld door een vreemd telefoonnummer uit het buitenland, maar ze nemen het nummer niet op. Toch worden er hoge kosten in rekening gebracht voor deze gesprekken. Tele2 zegt dat de klanten zélf naar het duurbetaalde telefoonnummer hebben gebeld en dat deze kosten niet vergoed worden. Wat is hier aan de hand?"

=========
ja wat is er aan de hand?
vanavond toch maar eens kijken .....
ik ben zeeeeeeeer benieuwd

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nou dat is duidelijk. Android virussen...Als je dit meemaakt direct je telefoon op fabrieksinstellingen terugzetten!
Reputatie 1
toch jammer dat Tele2 niet persoonlijk in de uitzending wilde zijn ,
maar je ziet maar..... een telefoon met "gratis" apps die veel eisen heeft ... niet aan beginnen ,
wat moet je tegenwoordig ook mega achterdochtig zijn anders ben je de pineut ,
er komt nu is boven bij mij ..... s nachts 3 uur een berichtje op de telefoon.... en heb daar niet op gereageerd
Reputatie 7
Badge +4
Ze zeiden dat het virus vooral op android telefoons zat. Heb jij een apple?
Reputatie 1
Ze zeiden dat het virus vooral op android telefoons zat. Heb jij een apple?

ik heb android,en het was op mijn andere telefoon,die heb ik ff teruggezet ,
en nu de vraag.... wel of geen scanner ?
de ene geeft aan er wel 1 te gebruiken,de ander geeft aan dat het niets uitmaakt ... (android}
Het moet toch mogelijk zijn buitenlandse nummers te blokkeren? Heeft iemand dat geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +4
De Nos had er al een item van gemaakt:http://nos.nl/op3/artikel/2088972-deze-is-voor-iedereen-die-ooit-is-gebeld-door-22-81-550-33-265.html
Reputatie 1
dus nooit terug bellen!
maar dan nog de apps die automatisch contact maken.... zonder dat je het door hebt ....
Reputatie 7
Badge +4
Je zou je telefoon kunnen beschermen, net zoals je PC thuis met een anti virus en malware programma.
B.v. https://www.lookout.com/