De Tele2 app

Toon eerste bericht

37 Reacties

Reputatie 7
Badge
Schreeuwerig , protserig en omslachtig......onoverzichtelijk. Maar er wordt nog aan gewerkt. Er wordt gevraagd wat wil je weten .....Teveel handelingen nodig om gewoon verbruik of iets anders te kunnen checken.
Succes met het verder uitbouwen.....
Inloggen ging goed
Reputatie 5
Badge
Hier wat stukjes met achtergrondinformatie over de app.

https://nederlandsmedianieuws.nl/media-nieuws/Tele2-lanceert-vernieuwde-Tele2-app/?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=twitter&utm_source=socialnetwork

https://tweakers.net/nieuws/140467/tele2-integreert-watson-assistent-in-vernieuwde-mijntele2-app.html
Reputatie 1
Arjan van Tele2 schreef:

Hey allen,

Ik ben ook zeer benieuwd wat jullie van de nieuwe app vinden!!

Fijne dag,

Arjan

-Stijl is jong fris typisch tele 2.
-Al veel completer dan de oude app.

-Wat ik mis is opname in het notificatiescherm (pull down menu Android) van verbruik zoals de "in control" app van belsimpel.
-Een eind 2018 wens zou zijn: kunnen communiceren ( linken) met Google Home die eind dit jaar ook booming word in NL ivm de ondersteuning van de nederlandse taal.
Slechter kan het niet, hij start bij mij niet eens. Ik krijg alleen de melding "Mijn Tele2 is gestopt". Ronduit waardeloos. Is er een manier om de vorige versie terug te krijgen?
Reputatie 5
Badge
@Arjan van Tele2, waar is de bundelbooster gebleven? deze is niet 123 meer te vinden in de Tele2 app.. ook als je unlimited hebt en de 5000mb hebt verbruikt kun je niet meer zien helaas.. je ziet alleen hoeveel mb en dat is alles.
Reputatie 5
Badge
Hey Simnlru,

Die mist inderdaad, ik zal eens navraag doen!,

Groet Arjan
De nieuwe app heeft wel wat, het overzicht van belinstellingen viel mij op en het is overzichtelijk. Daar ook aanpassingen kunnen doorvoeren zou mooi zijn.
Verder nog iets uitbreiden, de app zou voor bestaande klanten internet volledig moeten kunnen vervangen.

De chatbot moet wel nog veel leren...

😂
Dat ligt niet aan de bot. Hij vraagt welke van de vier dingen je wilt wijzigen. Dan is Ja geen duidelijk antwoord.
Reputatie 7
Badge +4
Even een extra spatie en hoppa..

Reputatie 7
Badge +2
Henk Jan schreef:

De nieuwe app heeft wel wat, het overzicht van belinstellingen viel mij op en het is overzichtelijk. Daar ook aanpassingen kunnen doorvoeren zou mooi zijn.
Verder nog iets uitbreiden, de app zou voor bestaande klanten internet volledig moeten kunnen vervangen.

De chatbot moet wel nog veel leren...
😂

Ik zou wel oppassen met het pesten van Watson hoor... In het toekomst wilt IBM Watson ook in de zorg gaan gebruiken, als hulp middel voor huisartsen en dokters... Stel je voor dat Watson bijhoudt wie je bent en hoe vriendelijk je tegen Watson bent geweest... 😈

Just sayin'
De screenprint was bedoeld als grapje, want de bot reageert leuk op z'n belediging. Maar als er over gediscussieerd moet worden... Dat kan hoor.

WhTurner schreef:

Dat ligt niet aan de bot. Hij vraagt welke van de vier dingen je wilt wijzigen. Dan is Ja geen duidelijk antwoord.

Je leest niet goed, het is een gesloten vraag waarop enkel "ja" of "nee" geantwoord kan worden. De vraag die jij dacht te zien was wellicht wel beter geweest.

eric schreef:

Even een extra spatie en hoppa..

Je doet het voorkomen alsof die spatie logisch is en ik daar aan had moeten denken, maar "belinstellingen" is één woord. Een spatie is volstrekt onlogisch, tenzij de Engelse grammatica op de Nederlandstalige app dient te worden toegepast.
Ik heb sinds vandaag de nieuwe tele2 app geinstalleerd en tot mijn grote verbazing zie ik dat tele2 me nu als kind van 12 behandeld.

In de oude app zag ik in 1 keer heel overzichtelijk wat mijn data verbruik was. Nu zit in naar 1 of andere donut en een koekje te kijken. Vooral leuk voor in een zakelijk gesprek of bespreking waar je even wat wil controleren.

Kan ik het oude overzicht of de oude app terugkrijgen?

Reageer