vraag

de nederlandse wet geldt ook voor TELE 2 tele 2 steelt geld van mijn rekening terwijl ik andere provider heb

• 24 januari 2019
  • 9 reacties
  • 595 x bekeken

ik heb nooit gebruik gemaakt van jullie diensten . het door minderjarige zoon aangevraagde pakket is ongeopend en ongebruikt direct teruggezonden . dit betekentr dat ik afzag van contyract met jullie zie nl wetgeving op dit gebied colportage

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +3
We willen natuurlijk niet zomaar onterecht facturen in rekening brengen. Als je me je naam, volledig adres en geboortedatum via een privébericht stuurt kan ik dit voor je nakijken.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
ik heb nooit pakket besteld dit bleek minderjarig kind te doen daarom pakket teruggestuurd ongeopend dus geen gebruik gemaakt van tele 2 diensten en volgens de wet heb ik dan geen contract lopen gehad bij j ullie daarbij maakte ik gebruik van ZIGGO waarom zou ik dan 2e internet nemen adres 6191 dc 50
Reputatie 7
Badge +4
Hoi Jasper,

Je laat je peopelen door iemand die nu al 3 forumnamen en vele dezelfde topics hier en op facebook aanmaakt. https://forum.tele2.nl/omdat-het-kan-tine-176/tele-2-boekt-mijn-geld-af-terwijl-ik-geen-abonnement-bij-tele-2-heb-75296

Reputatie 6
Badge +1
Dat is weer een nieuwe mogelijkheid: minderjarig kind sluit contract af met Iban, geboortedatum voorletters, adres. Veel succes!
Deze TS is dezelfde als https://forum.tele2.nl/members/drbecker-227806 want hij woont in de Doktor. Beckersstraat
Reputatie 6
Badge +1
Voor de deurwaarder is een adres altijd handig.
Reputatie 7
Badge +4
Gebouw lijkt meer bedoeld voor seniorenwoningen dan voor minderjarigen. Ook handig, een rollator oprit.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Jasper,

Je laat je peopelen door iemand die nu al 3 forumnamen en vele dezelfde topics hier en op facebook aanmaakt.

Het probleem is dat hij via andere naam, mailadres en ip adres topics / accounts aanmaakt dus 100% zeker weten we het niet tot de klant zijn adres geeft.
Reputatie 5
Badge +3
Dit adres is het zelfde als je vorige topic. Ik zal deze topic dan ook sluiten. Voor meer informatie zie je privéberichten op dit account.