Corona kapper.

  • 3 May 2020
  • 6 reacties
  • 267 x bekeken

Ik moest naar de kapper, maar ja zie er maar een te vinden in corona tijd.

Niet dus '’ik iig niet'’

En omdat ik er uit begon te zien als een Hippie, ben ik er maar zelf aan begonnen want het kon toch niet veel erger worden.

Nou ik kan je zeggen dat het niet zo makkelijk is, want alles gaat natuurlijk in het spiegelbeeld :nerd:

Wat een geworstel was dat zeg, maar ik moet zeggen dat het mij aardig gelukt is.

En omdat ik ook een baardtrimmer heb waren de zijkanten ook zo weg, en ben dapper blind aan de achterkant begonnen.

Ja dat is niet zo goed gelukt, misschien wel als ik een kaptafel had gehad.

Ik ben trouwens maar gestopt, want blijkbaar was mijn tondeuse leeg.

Dus daar zit ik nu dan, met rare plukken op mijn achterhoofd.

Morgen even iemand strikken die het voor mij af maakt.

 

Vraagje; heb jij wel eens zelf je haren geknipt?


6 reacties

Reputatie 2

Ik doe het altijd zelf! Vroeger, met lang haar, deed ik alles in een staart en dan knip. Nu ik toch wel langzaamaan kaal begin te worden is het om de zoveel tijd de tondeuze erover.

Reputatie 7
Badge +8

Nee, ik knip me zelf niet. Beetje bij de oren, maar ik heb er dan meteen vlees bij. Mijn vrouw kan een beetje weghalen. Ze wil de tondeuse nemen. Niet in mijn lokken! 

Reputatie 7
Badge +8

Vanaf morgen kun je in Duitsland naar de kapper! 

Ok maar dat is wel een stuk rijden, en dan kom ik dadelijk terug met een raar snorretje (grapje)

Maar bedankt voor de tip, nu hier nog.

Maar heb jij jezelf wel eens geknipt @theocoppes ?

Reputatie 5

Nee, ik zou het niet zelf durven. Ik ben al bijna een jaar niet naar de kapper geweest! Wordt wel weer echt tijd.. Ik kan bijna de vloer dweilen. Even afwachten wat er vanavond gezegd wordt :grin:

Voor een vrouw vind ik het wel mooi, lange haren.

Maar @Rox van Tele2 ik kan mij herinneren dat mijn zus dat ook altijd had  die ging dan naar de kapper als haar haren in de wc hingen 🤭

De vloer ermee kunnen dweilen is dan ook zo'n  punt wanneer het tijd wordt ja.

 

En dat heb ik weer, heb ik het zelf gedaan en nu gaan ze hoogstwaarschijnlijk open 😏

Maar goed iedereen die ik spreek zegt dat het goed gelukt is, daar ga ik dan ook maar van uit 🙃

Reageer