vraag

Betaling Redeem/Dynafix

• 4 december 2019
  • 3 reacties
  • 158 x bekeken

Goedenavond,

Op 14 november, om 15:30 uur, heb ik mijn iPhone 7 plus naar Redeem gestuurd omdat ik een 11 pro Max had ontvangen. Op 21 november kreeg ik vervolgens 2 smsjes van Redeem. 

In de eerste sms stond dat ze de telefoon gingen bestuderen en de inruilwaarde zouden laten weten binnen 3 werkdagen, en in de tweede die vlak daarna kwam stond dat het afgesproken bedrag binnen 4 (!) werkdagen zou zijn overgemaakt. 

Dus ik heb geen afgesproken bedrag gezien, maar op het moment van schrijven (4 dec) heb ik ook nog steeds geen geld ontvangen!

Zelf heb ik contact gezocht met Redeem/Dynafix, maar hier ben ik niet wijzer van geworden.

Nu stel ik mijn vraag dus maar via hier: wanneer kan ik het afgesproken bedrag (dat ik dus niet weet, apart genoeg) verwachten?

Alvast bedankt.

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Welkom op honze community @coen3003  

Bedankt voor jouw duidelijke verhaal. Vervelend dat je om deze reden op het forum terecht komt. Ik help je graag verder.

Het idee achter Redeem is goed,  zo gaan we de verspilling van bruikbare telefoononderdelen tegen. Bedankt voor het opsturen van jouw toestel.

Jammer dat Redeem niks meer laat horen en geen geld overmaakt. Ik merk dat het soms  langer duurt dan de vier werkdagen die zij beloven, maar uiteindelijk wordt er uitbetaald. 

Ik zoek graag voor je uit wanneer jij betaald wordt. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

• Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Heb je het toestel opgestuurd? Welke datum?
  • Bericht ontvangen van Redeem dat het toestel is ontvangen?
  • Heb je je Spam gechecked?
  • Heb je bericht van Redeem dat zij het geld overmaken?
  • Zelf contact opgenomen met Redeem? Welke datum?

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Op het moment van spreken (8 jan) heb ik nog niks ontvangen. Is er al meer duidelijkheid over een betaling?

Nog een waarschuwing voor anderen die hun telefoon willen opsturen naar Redeem:

2 weken geleden voor het laatst een privé bericht van Tele2 gehad. Sindsdien heb ik weer gevraagd wanneer ik het geld kon verwachten. Nog geen reactie gehad, erg jammer!

Ook Redeem zelf nogmaals gemaild, waarop ik ook nog geen reactie heb ontvangen.

Na ruim 3 maanden nog steeds niks ontvangen.

Reageer