Batterij/vocht

• 20 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 5379 x bekeken

Mijn batterij wil heel slecht opladen, ik heb al meerdere nieuwe apple opladers geprobeerd en gekocht maar niks helpt. Ik heb mijn telefoon een x in de badkamer laten liggen tijdens het douchen en zo is er vocht in mijn camera gekomen en eigenlijk sinds dien allemaal dingen die het slecht doen. De vocht is er nu uit (camera niet meer heel scherp) maar de batterij doet het dus erg slecht en hij loopt erg vast.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Vocht is inderdaad heel slecht voor electronica. Garantie is dan ook niet meer van toepassing. Was je al aan een nieuwe telefoon toe?
Reputatie 5
Badge
Hi Robyn,

Wat vervelend zeg! Normaal zou ik je aanraden om je telefoon in rijst te leggen als je dit probleem meteen opmerkt, maar hiervoor is het te laat.

Helaas klopt het wat @eric zegt over je gerantie, dit valt daar helaas niet onder. Misschien kan je hem als het het waard is laten repareren bij een telefoonzaakje in je buurt. En anders zit er niks anders op dan een nieuwe telefoon te kopen!
Reputatie 5
Badge
Mijn batterij wil heel slecht opladen, ik heb al meerdere nieuwe apple opladers geprobeerd en gekocht maar niks helpt. Ik heb mijn telefoon een x in de badkamer laten liggen tijdens het douchen en zo is er vocht in mijn camera gekomen en eigenlijk sinds dien allemaal dingen die het slecht doen. De vocht is er nu uit (camera niet meer heel scherp) maar de batterij doet het dus erg slecht en hij loopt erg vast.
Ik ken iemand die een zelfde probleem had als jou, hij heeft toen de accu laten vervangen (was toen niet heel duur).

Als ik jou was zou ik kijken wat de kosten zijn om hem te repareren, anders kan je altijd gaan kijken voor een nieuw toestel.
Reputatie 7
Badge +2
Als je telefoon wel naar behoren werkt als je oplaad kabel erin zit (dus niet de oplaad functie, maar het functioneren van je telefoon functies), dan is de accu laten vervangen een goede optie. Als er zelfs dan meerdere functies niet lekker werken, zou ik al snel gaan denken aan een ander toestel.
Reputatie 6
Badge
Hoi Robynvdk

Vochtschade valt inderdaad niet onder de garantie, je zou een nieuwe batterij bij de leverancier kunne bestellen,

Groet,

Arjan