beantwoord

Afbetaling


Reputatie 1
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
2 dagen geleden heb ik zelfstandig mijn aangekochte telefoon afbetaald. Dit betreft het toestelkrediet. Ik heb echter nog steeds geen bevestiging van de betaling gekregen.

icon Beste antwoord door sali 15 mei 2018, 17:55

Het is handmatig overgeschreven. Er staat nergens een bevestiging dat het is ontvangen. Het factuurnummer en klantnummer zijn inbegrepen.

Bekijk origineel bericht

2 Reacties

Reputatie 2
Hallo Sali,

wat leuk dat je het forum gebruikt voor deze vraag.

Mag ik misschien weten hoe je deze hebt betaald? Via Mijn Tele2 of misschien handmatig? Dan ga ik even voor je kijken wat er aan de hand is.
Het helpt ook altijd als je je profiel helemaal aanvult, zodat we precies weten wie we voor ons hebben.

Vriendelijke groet Tineke
Reputatie 1
Het is handmatig overgeschreven. Er staat nergens een bevestiging dat het is ontvangen. Het factuurnummer en klantnummer zijn inbegrepen.

Reageer