abonnement verandert

• 13 januari 2020
  • 17 reacties
  • 175 x bekeken

abo afgesloten met 5 gb voor 12 euro en 100 bel voor 2 euro,toen te weinig belminuten en abo via app verandert kon toen kiezen 5 gb voor 10 ! euro en onbeperkt bel voor 5 euro, echter wil krijg nu een factuur van 17 euro.. heb dit gemeld verschillende keren maar tele2 wil het niet veranderen.. terwijl er nu bij mijn abo staat 15 euro !!

17 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als je alleen je abonnement aanpast, dan behoud je de prijzen die geldig waren tijdens het afsluiten. Als je een abonnement verlengt krijg je de prijzen die op dat moment gelden.

Dus 5 Gb voor 12 euro en je past de belbundel aan zonder te verlengen , dan blijft de databundel 12 euro.

Is toch vreemd ,,,bij mijn app van tele2 staat nu toch echt dat de kosten nu 15 euro zijn. Dit heb ik niet verzonnen.. dan heb ik er toch recht op.. 

Dit kan bij andrer providers toch ook tussendoor je abo veranderen  ..

Reputatie 7
Badge +4

Is toch vreemd ,,,bij mijn app van tele2 staat nu toch echt dat de kosten nu 15 euro zijn. Dit heb ik niet verzonnen.. dan heb ik er toch recht op.. 

Dit kan bij andrer providers toch ook tussendoor je abo veranderen  ..

Je hebt recht op waar je een contract voor hebt gesloten. Dan kun je niet verwachten dat binnen dat contract opeens de prijs voor dezelfde hoeveelheid data omlaag gaat.

Wel als je een abonnement verlengt, want dan ga je een nieuw contract aan.

Maar de app van tele2 heeft wel die mogelijkheid..

Dus dat is dan Heeeel vreemd. En heb dat toen ook gedaan. ..

En daar staat nu toch echt abonnement kost zijn nu 15 eurootjes..!!!

Reputatie 7
Badge +4

Als je het abonnement hebt verlengt, dan is 15 euro je nieuwe contractafspraak. Misschien was de factuur van een periode voor je verlenging?

Dit staat nu in mijn app. Van tele2..dit heb ik al 10 x doorgegeven maar wordt niet na gehandeld..

Reputatie 7
Badge +4

Lijkt er toch niet op dat je een ander abonnement hebt afgesloten. Je huidige, wat je niet direct bij Tele2 maar bij een reseller hebt afgenomen, loopt nog tot augustus 2021. Dan blijft het bedrag wat je in je contract bent overeengekomen voor die bepaalde hoeveelheid data. Wat er ook in een app staat, dat is wat anders dan een getekend contract toch? Maar er zal wel een moderator binnenkort even uitsluitsel geven wat hier gebeurt is.

Ik weet heus wel dat mijn abo tot volgend jaar loopt..  maar kon hem veranderen via de officiële app van tele2!!! Heb dit ook gedaan en staat bevestigd in de app !!!!  

Dan moet dit toch ook in de factuur veranderd worden was eerst 14 euro en nu 15 euro.. en geen 17 euro..

Aub laten aanpassen.. 

Dit heb ik toen ook bevestigd..

Ik heb vandaag de abo kosten terug laten storten, heb dit nog nooit gedaan,, maar wil dat er nu serieus antwoord wordt gegeven. 

Het klopt gewoon niet,gaat maar om 2 euro ..maar toch..

Reputatie 7
Badge +1

Pas dan wel op dat je niet wordt afgesloten, dat is geen pretje. Ik denk dat een moderator als @Rox van Tele2 je binnenkort wel kan helpen om na te gaan wat er aan de hand is.

Ja dat weet ik.. Het komt goed maar nu komt er 100 % een reactie en moeten ze toegeven dat ik gelijk heb.. doe het liever persoonlijk maar er zijn geen winkels van tele2 meer..

Ik begrijp nu dat de Eric niet bij tele2 hoort....???

Reputatie 7
Badge +1

Ja dat weet ik.. Het komt goed maar nu komt er 100 % een reactie en moeten ze toegeven dat ik gelijk heb.. doe het liever persoonlijk maar er zijn geen winkels van tele2 meer..

Zeker, in de vorm van een betalingsherinnering. De administratie kan niets met inhoudelijke vragen/klachten. 
Dit is een klantenforum waar klanten elkaar helpen en discussiëren en ook moderators klanten helpen wanneer deze er niet samen uitkomen. Moderators hebben “… van Tele2” in hun forumnaam. De anderen (zoals ik) zijn mede klanten.

Reageer