beantwoord

abonnement nieuwe bestelling

  • 13 januari 2020
  • 2 reacties
  • 68 x bekeken

Ik heb net een bestelling gedaan voor mijn abonnement te verlengen met toestel.

Nu is er met de betaling iets niet helemaal goed gegaan, maar in mijn tele2 staat wel dat de bestelling is geplaatst.

Krijg ik nog opnieuw een betaalopdracht toegestuurd of moet ik betalen als ze de bestelling komen brengen?

icon

Beste antwoord door eric 13 januari 2020, 18:21

Je kunt het beste even de klantenservice bellen. Op het forum zitten overdag ook moderators maar dat kan even duren.

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je kunt het beste even de klantenservice bellen. Op het forum zitten overdag ook moderators maar dat kan even duren.

Reputatie 3
Badge

Hi @Yvonne25 

Bedankt voor jouw bericht. Is het gelukt gister? 
Ik help je graag verder!

 

Groetjes, 

Cas

Reageer