vraag

404 bij plaatsen bestelling

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Dag Tele2,

Een aantal issues met de website.
Voornamelijk bij het plaatsen van een bestelling, als ik de betaling moet doen en de gegevens worden verzameld, krijg ik na enige tijd een 404 melding.

Tevens is de site een beetje traag, en merk ik hier en daar dat er was van de CSS styling van de website wegvalt. Zodat ik standaard lettertypes krijg te zien e.d. Dit gebeurt dan op o.a. de pagina met mijn account gegevens.

Ik heb al een aantal pogingen gedaan om een bestelling te plaatsen. Ik zal het verder op de dag nog eens proberen. Maar het is nogal een flinke muur om als klant tegen aan te lopen.

-----
Bestelling is inmiddels gelukt, maar dan is het nog wel een dingetje dat gemeld mag worden.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Welke browser heb je gebruikt, en heb je meerdere browsers gebruikt en zo ja heeft dat dan hetzelfde effect is dan de vraag.
Cypher schreef:

Welke browser heb je gebruikt, en heb je meerdere browsers gebruikt en zo ja heeft dat dan hetzelfde effect is dan de vraag.

Ik heb gebruik gemaakt van Google Chrome, niet aan gedacht om verschillende browsers te gebruiken. Het is wellicht wel makkelijk te reproduceren.

-----
Heb zojuist even gekeken met Microsoft Edge, daar blijkt de CSS styling op alle MijnTele2 pagina's ook weg te vallen. Behalve die van het overzicht pagina.
Reputatie 5
Badge
Hi Dippie! Bedankt nog voor je feedback en sorry voor de late reactie.

Er was vorige week inderdaad een storing waarbij sommige gebruikers problemen konden ondervinden met de website. Dat is inmiddels opgelost en de 404 zien we niet meer langskomen. Problemen met de CSS styling heb ik ook niet kunnen reproduceren - mocht je dit nog eens tegenkomen dan zou ik een screenshot en een link erg waarderen 🙂
Frenk van Tele2 schreef:

Hi Dippie! Bedankt nog voor je feedback en sorry voor de late reactie.

Er was vorige week inderdaad een storing waarbij sommige gebruikers problemen konden ondervinden met de website. Dat is inmiddels opgelost en de 404 zien we niet meer langskomen. Problemen met de CSS styling heb ik ook niet kunnen reproduceren - mocht je dit nog eens tegenkomen dan zou ik een screenshot en een link erg waarderen :)

Hier een aantal screenshots in de bijlage, een screenshot is vanuit google chrome, en 1 is vanuit edge. Ik heb met blauwe markering aangestreept waar de tekst (denk ik) default naar een standaard font idpv het sans-serif font dat jullie normaal lijken te gebruiken.

Ik zie deze dingen op elke pagina onder de "Je producten", "Je Instellingen"," Je Account" nav items.

Ik heb de laatste versies van beide browsers, en had in dit geval ad-block uitgezet.
Reputatie 5
Badge
Dippie schreef:

Hier een aantal screenshots in de bijlage, een screenshot is vanuit google chrome, en 1 is vanuit edge. Ik heb met blauwe markering aangestreept waar de tekst (denk ik) default naar een standaard font idpv het sans-serif font dat jullie normaal lijken te gebruiken.

Ik zie deze dingen op elke pagina onder de "Je producten", "Je Instellingen"," Je Account" nav items.

Ik heb de laatste versies van beide browsers, en had in dit geval ad-block uitgezet.

Thanks! Ik heb de screenshots en je feedback doorgestuurd naar onze webmensen. Mocht ik een reactie krijgen dan deel ik die met je.

De screenshots bevatte wat persoonlijke info dus die heb ik weggehaald, mocht je ze ineens kwijt zijn 🙂
Frenk van Tele2 schreef:

Dippie schreef:

Thanks! Ik heb de screenshots en je feedback doorgestuurd naar onze webmensen. Mocht ik een reactie krijgen dan deel ik die met je.

De screenshots bevatte wat persoonlijke info dus die heb ik weggehaald, mocht je ze ineens kwijt zijn :)

Helemaal top
Reputatie 5
Badge
@Dippie

Ik kreeg afgelopen vrijdag al een reactie terug: je feedback wordt meegenomen in een project om de styling te verbeteren. Ik weet niet op welke termijn dit uitgerold wordt maar we zullen het de komende weken/maanden wel merken. Nogmaals bedankt!

Reageer