100.000 community leden!

Reputatie 4
Je leest het goed....
Sinds vandaag telt de community van Tele2 100.000 leden!

Dus nog meer reden tot een feestje!

En daar zijn we onwijs trots op! Maar dit was natuurlijk niet zonder jou gelukt! Dus een applausje voor jezelf!

Met meer dan 57.000 topics met daarin meer dan 312.000 reacties kunnen we niet anders vaststellen dat jullie enorm betrokken zijn bij beantwoorden van nieuwe vragen!

Op naar de 200.000 en wij drinken er vanavond eentje op jullie, cheers!!

10 Reacties

Webcareteam: Gefeliciteerd.😍
Reputatie 7
Badge +4
Goed gedaan webcare! Feestje met de Goldmembers 🙂 ?
Reputatie 7
Badge
eric schreef:

Nou misschien hebben er ook nog andere mensen meegewerkt aan dit succes?
Of reageren er alleen Goldmembers?

Gefeliciteerd Tele2 met zoveel klanten die gebruik maken van het forum
Reputatie 7
Badge +5
Estherunlimited schreef:

eric schreef:

Nou durf ik bijna niet meer te reageren Estherunlimited ( leuke naam trouwens, unlimited) dat spreekt mij wel aan.

Je kunt de 100.000 forumleden natuurlijk op twee manieren bekijken, maar goed ik wil niet negatief zijn en de pret niet drukken.

Dus bij deze gefeliciteerd Tele2 met deze Forum mijlpaal.
Reputatie 7
Badge
Cypher schreef:

Estherunlimited schreef:

eric schreef:

Nou durf ik bijna niet meer te reageren Estherunlimited ( leuke naam trouwens, unlimited) dat spreekt mij wel aan.

Je kunt de 100.000 forumleden natuurlijk op twee manieren bekijken, maar goed ik wil niet negatief zijn en de pret niet drukken.

ik had het over feestje vieren met Goldmembers zoals Eric voorstelde Cypher.
Reageren en adviseren moet je gewoon blijven doen, net als iedereen op het forum.
Reputatie 7
Badge +5
Volgens mij vroeg jij jezelf af of er alleen maar goldmembers reageerden, maar goed neem mijn opmerking over de angst om te posten maar met een korreltje zout.
Zo was het ook bedoeld.
Reputatie 7
Badge
Cypher schreef:

Volgens mij vroeg jij jezelf af of er alleen maar goldmembers reageerden, maar goed neem mijn opmerking over de angst om te posten maar met een korreltje zout.
Zo was het ook bedoeld.

Nee Cypher dat begrijp.je totaal verkeerd. ik vroeg me juist af of na deze mijlpaal de vraag van Eric : Feestje met de Goldmembers? terecht is. Ik weet dat er geen 100.000 Goldmembers zijn. Feestje ok, maar dan feestje voor alle tevreden en ontevreden klanten zou toepasselijker zijn.
Reputatie 7
Badge +5
We (als het woord we je niet bevalt maak er dan maar ik van) zullen er maar geen halszaak van maken.

En een feestje met zoveel personen zal wel niet doorgaan, want dan souperen ze hun budget voor dit soort zaken op voor de komende 100 jaar denk ik.
Reputatie 7
Badge
[quote=Cypher]We (als het woord we je niet bevalt maak er dan maar ik van) zullen er maar geen halszaak van maken.

En een feestje met zoveel personen zal wel niet doorgaan, want dan souperen ze hun budget voor dit soort zaken op voor de komende 100 jaar denk
Cypher schreef:

We (als het woord we je niet bevalt maak er dan maar ik van) zullen er maar geen halszaak van maken.

En een feestje met zoveel personen zal wel niet doorgaan, want dan souperen ze hun budget voor dit soort zaken op voor de komende 100 jaar denk ik.

klopt veel klanten zien denk ik deze mijlpaal niet als reden voor een feestje bovendien.
Reputatie 2
[quote=Estherunlimited]
Cypher schreef:

En een feestje met zoveel personen zal wel niet doorgaan, want dan souperen ze hun budget voor dit soort zaken op voor de komende 100 jaar denk

Cypher schreef:

klopt veel klanten zien denk ik deze mijlpaal niet als reden voor een feestje bovendien.

dat klopt ik bekijk het van een andere kant , 100000 mensen hadden kennelijk een probleem van welke soort dan ook, dat ze dermate massaal hier naar het forum kwamen

Reageer