beantwoord

Langzame 4G verbinding thuis

  • 30 August 2021
  • 1 reactie
  • 111 x bekeken

Hallo,

 

Ik ben jaren tevreden klant van tele2 geweest maar sinds de overgang naar het tmobile netwerk is het voor mij (en mijn vriendin) helaas nog steeds niet het beloofde nieuwe snelle netwerk. Wij hebben beide een tele2 onbeperkt 4g abonnement en gebruiken onze telefoons onder andere om filmpjes te kijken. Sinds de overgang is de dekking binnen van 3 strepen bij tele2 naar 1-max 2 strepen voor tmobile gegaan. Zeker de laatste maanden heb ik het gevoel dat wij nu betalen voor een dienst die niet meer geleverd wordt. Na 18:00 tot een uur of 22:00 hoeven we niet eens te proberen om netflix/npo te streamen of een filmpje te kijken op youtube want het enige wat ik zie is render schermpjes. Ik heb het idee dat wij helaas een ongunstige plek hebben in Nederland :)

Ik heb de afgelopen maanden wel af en toe een speedtest gedaan op mijn telefoon, de resultaten zeggen ook niet alles aangezien ik soms wel normaal een video kan bekijken en dan weer opeens niet.

Ik ben mij ervan bewust dat ik veel te lang heb gewacht met het rapporteren van dit probleem maarja ik had gehoopt dat met alle continue verbeteringen dit vanzelf zou worden opgelost maar helaas :)

 

Het betreft een adres in Harderwijk die volgens de dekking kaart op 4g zowel binnen als buiten zeer goed bereik zou moeten hebben. Graag kom ik in contact met iemand van tele2 om dit probleem te onderzoeken en te verhelpen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Daan

 

 

icon

Beste antwoord door carbear 9 September 2021, 15:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Dat is irritant! Het kan aan veel dingen liggen die je zelf even moet onderzoeken. De dekkingskaart is een goed begin.
Heb je overal in huis slecht bereik? 
Ik heb in mijn woning een paar dooie plekken waar mijn mobiele verbinding nauwelijks werkt. Gelukkig heb ik WIfi voor thuis 
Ik heb even gezocht en ben dit topic tegengekomen met een stappenplan: 

Probeer die stappen en laat dan weten waar het aan ligt!