beantwoord

kwaliteit roaming in buitenland (Polen)

  • 31 January 2023
  • 3 reacties
  • 101 x bekeken

Beste lezers,

Binnenkort ga ik voor een stedentrip naar Polen.

 

Ik heb een abonnement met 10 gig data. Hoe is de kwaliteit van mobiel internet in Polen? Is dat ook 4g of slechter?

 

Of kun je beter lokaal een simkaart kopen met tijdelijke databundel?

 

Ik lees graag!

 

Gr.

Remco 

icon

Beste antwoord door eric 31 January 2023, 21:31

Bekijk origineel bericht

3 reacties

@Marciano van Tele2 en @eric hartelijk dank voor jullie reactie. Fijn dat er 4G of 5G (dat ik per eind maart krijg ivm verlenging naar Simonly van Tele2).

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Remxo1980, wat @eric zegt klopt helemaal! In Polen gebruik je gewoon de data uit je bundel. In dit geval bedoel je MijnTele2 i.p.v. My T-Mobile. 😄

Als je verbinding maakt met het netwerk T-Mobile dan heb je 4G en zelfs 5G! Dit en meer kun je checken op deze pagina. Alvast heel veel plezier gewenst in Polen en mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar!

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Remxo1980 ,

De dekking in Polen is natuurlijk niet te vergelijken met de netwerken in Nederland.  De grote steden zal wel goed zijn, je kunt immers op meerdere netwerken daar aanloggen met je t-mobile sim. Omdat Polen binnen de EU valt kun je jouw maandbundel ook daar gebruiken. Als je meer dan 10GB nodig hebt kun je via my-tmobile of de app gewoon databundels bijkomen.

Reageer