beantwoord

Geen netwerkverbinding in Italië

  • 29 December 2021
  • 2 reacties
  • 424 x bekeken

Ik ben op dit moment in Rome en heb bijna nooit bereik. Iedere keer als ik eventjes bereik heb is dit na 30 seconden weer weg. Dan moet ik mijn vliegtuig stand weer aan en uit zetten om verbinding te krijgen, die dan na 30 seconden weer weg is. Het ligt dus ook niet aan het bereik, aangezien ik consequent weer internet heb als ik weer verbinding maak maar gelijk weer van het netwerk word gegooid. Heb inmiddels alles wel geprobeerd, ook een volledige netwerk reset. Ik heb een oneplus 8 pro, maar dat is niet relevant aangezien mijn vriendin die ook een tele2 abonnement heeft en een S20 exact hetzelfde heeft. Afgelopen zomervakantie had ik dit probleem ook. Wat gaat hier mis? Bij voorbaat dank! 

icon

Beste antwoord door carbear 3 January 2022, 15:38

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @OFaber, heb je ondanks dit euvel toch weten te genieten in Italië? Ik hoop dat de oplossing van @carbear heeft geholpen. Mocht dit niet zo zijn, dan hoor ik het natuurlijk graag! Want dan kan dit verder uitgezocht worden.

Reputatie 5
Badge +6

Ik was vorig jaar in Rome en ik had wel goed bereik. Kiest jouw toestel wel de juiste provider?
Dit vind ik op de website van tmobile:
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland

 

omdat Tele2 op Tmobile netwerk zit is dit bruikbaar.

Veel plezier in Rome :D

Reageer