beantwoord

Geen internet in Amerika

  • 21 September 2022
  • 9 reacties
  • 261 x bekeken

Goedemorgen, 

afgelopen week was ik in New York, Amerika. Hiervoor heb ik speciaal een verre landen bundel aangeschaft. Omdat ik deze trip echt internet nodig had.

Eenmaal aangekomen in NYC werkte het internet echt niet. Ik heb geen enkele keer 3G of 4G gehad, enkel een E. waardoor ik dus bijna geen data kon gebruiken en heel lang moest wachten. Ook tijdens mijn verdere trip in de USA bleef het op een E staan en kon ik de bundel dus niet gebruiken.

Ik heb op dit forum gekeken om te kijken of mijn instellingen goed stond en dat was wel het geval. 

Waarom bieden jullie internet aan in Amerika als het daar toch niet werkt? ik heb 20 euro betaald voor niets, en daar ben ik echt niet blij om.

Ik hoop op een goede compensatie.

icon

Beste antwoord door Sandra1993 20 October 2022, 11:21

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Hoi Johrick, mijn factuur is inmiddels beschikbaar.

 

De kosten van het internet verbruik van Canada kan je achterwegen laten, ik weet dat ik hier geen bundel voor had gekocht, maar daar werkte het tenminste wel. Het gaat alleen om de kosten in de Verenigde Staten.

 

Ik hoor graag van je.

Hi @Sandra1993

Op de iPhone 11 Pro Max zou de bundel gewoon moeten werken, ik vermoed dus dat er toch iets niet helemaal goed stond bij jouw instellingen van je telefoon. Wil je mij een seintje geven als je factuur beschikbaar is waar de bundel opstaat? (Dit is volgende maand). Dan kan ik kijken of ik iets van compensatie voor je kan regelen. 

Hoi Johrick, mijn factuur is inmiddels beschikbaar.

 

De kosten van het internet verbruik van Canada kan je achterwegen laten, ik weet dat ik hier geen bundel voor had gekocht, maar daar werkte het tenminste wel. Het gaat alleen om de kosten in de Verenigde Staten.

 

Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Sandra, allereerst supertof om te horen dat je naar NYC en Canada bent geweest. Ik vlieg in december naar NY, dus als je nog tips hebt, laat het me dan zeker weten! 

Thanks voor de herinnering. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan! Ik heb de Verre Landen Bundel voor je vergoed en de paar extra kosten die je daar hebt gemaakt ook. Ik hoop dat we het hiermee een beetje goed hebben gemaakt. 😊

Deze vind je volgende maand terug op je factuur. Houd je deze even voor me in de gaten, zodat we kunnen checken of alles goed is gegaan? Ik hoor het graag van je en mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

Hey Sandra, allereerst supertof om te horen dat je naar NYC en Canada bent geweest. Ik vlieg in december naar NY, dus als je nog tips hebt, laat het me dan zeker weten! 

Thanks voor de herinnering. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan! Ik heb de Verre Landen Bundel voor je vergoed en de paar extra kosten die je daar hebt gemaakt ook. Ik hoop dat we het hiermee een beetje goed hebben gemaakt. 😊

Deze vind je volgende maand terug op je factuur. Houd je deze even voor me in de gaten, zodat we kunnen checken of alles goed is gegaan? Ik hoor het graag van je en mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

Hoi Marciano, wat leuk! heel veel plezier! Ik zou zeker naar de wijk Dumbo gaan, en eerst over de Brooklyn Bridge lopen. The Highline bewandelen en voor onderweg cookies halen bij Levain. Verder als je voor het eerst gaat, zou ik alle standaard attracties doen 🤣 Empire State Building, M&M Store, 5th avenue, dat soort dingen. 

Wat fijn dat je het voor mij hebt kunnen regelen, je bent een topper 💖. Ik ben hier heel erg blij mee, heel erg bedankt!

Ik zal volgende maand mijn factuur controleren en mocht er nog iets zijn dan laat ik het je zeker weten.

Hele fijne dag gewenst, en vast een fijne vakantie en plezier met de voorpret ✨.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Sandra, ah bedankt voor je lieve bericht en graag gedaan! Voor zulke reacties doe ik het. 🙌🏻 

Wat vet, thanks voor de tips! Dumbo staat absoluut op m'n lijstje (ik wist alleen niet dat die wijk zo heette 😂). De koekjes van Levain zien er onwijs lekker uit, daar ga ik zeker langs. Kijk, dit zijn de tips waar ik op hoopte. 

Mocht je in de toekomst nog vraag of hulp nodig hebben, dan weet je de Community (en mij) te vinden. Wie weet lees je hier straks zelfs een blog over mijn reis naar NY! 

Groetjes en nog een hele fijne dag,

Marciano

 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Sandra1993

Welkom op de Tele2 Community! Het klopt inderdaad dat er soms wat problemen zijn met de verbinding in de USA, echter geldt dit niet voor alle klanten. Heb jij toevallig een  iPhone uit de 12 of 13 serie? Dan kan het zo zijn dat het inderdaad niet werkt. Mocht dit niet het geval zijn, ben je nu nog in de USA? Dan kan ik je verder helpen om toch verbinding te krijgen. Laat je het mij weten wat het geval bij jou is? Dan help ik je verder.

Hallo Johrick, inmiddels ben ik weer in Nederland en heb ik een iPhone 11 Pro Max.

als dat het geval is dat het daarom niet werkt dan zou ik het wel netjes van jullie vinden om dit te vermelden zodat ik niet onnodig extra kosten maak, want dat heb ik nu wel gedaan.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Sandra1993

Op de iPhone 11 Pro Max zou de bundel gewoon moeten werken, ik vermoed dus dat er toch iets niet helemaal goed stond bij jouw instellingen van je telefoon. Wil je mij een seintje geven als je factuur beschikbaar is waar de bundel opstaat? (Dit is volgende maand). Dan kan ik kijken of ik iets van compensatie voor je kan regelen. 

Je hoort van mij.

Reageer