beantwoord

Geen 5G verbinding

  • 25 January 2021
  • 4 reacties
  • 3524 x bekeken

Beste Tele2 Forum!

 

Ik heb net 5g diensten toegevoegd aan mijn abonnement. Ik zette mijn wifi uit voor een snelheidstest, en voor het eerst zag it het 5g icoon staan. Dat was ook de laatste keer dat ik dit icoon zag staan. Ik heb sinds dat moment geen 5g verbinding meer kunnen maken.

 

Welke factoren kunnen er voor zorgen dat mijn telefoon terug valt op 4g+ i.p.v. 5g?

 

Alvast hartelijk dank voor de antwoorden.

icon

Beste antwoord door eric 25 January 2021, 15:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Klopt inderdaad. Gelukkig woon ik in een roze vlek, maar misschien niet diep genoeg gedekt. Ongeacht heb ik thuis niet zo veel 5G nodig, dus ik zie wel. Het is toch niet zo een dure upgrade.

 

Dankje voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +12

https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/5g  https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

A'dam zuid oost kent nog wat witte 5G vlekken.

 

Welk toestel gebruik je?

Is er wel 5G dekking? Probeer eens op een andere locatie.

Mijn toestel is een Samsung Galaxy S20 5G. Ik woon in Amsterdam zuid-oost, waar volgensmij dekking is (als ik goed heb gecheckt). Ik zit wel binnenshuis waar weinig signaalsterkte is dus misschien is dat het.

Ik kan op het moment niet echt verplaatsen naar een andere plek, maar als ik later de hond uitlaat zal ik wel even checken of het bereik dan beter is.

Reputatie 7
Badge +12

Welk toestel gebruik je?

Is er wel 5G dekking? Probeer eens op een andere locatie.