beantwoord

Zonder weten ineens een nieuwe simkaart

  • 11 January 2021
  • 3 reacties
  • 97 x bekeken

Beste,

Vrijdagmiddag om 16.28 krijg ik een mail van tele 2 dat ze geprobeerd hebben mijn telefoon op een ander systeem te krijgen een paar keer dit helaas niet is gelukt en dat ik vanaf het moment van de mail geen verbinding meer heb met het netwerk. Nu krijg ik ineens een nieuwe simkaart die via de post wordt verstuurd op een vrijdagmiddag na 16.30. Dus logisch nadenken die heb ik niet gekregen dit weekend. En nu maar wachten??????

Dat dit gebeurt kan ik me indenken maar, alleen laten weten via mail??  Tele 2 kan toch ook bellen of een berichtje sturen?

En nu maandag 13.30 nog steeds geen nieuwe simkaart. En o ja niet alleen ik maar ook mijn partner precies hetzelfde probleem. 

HELP!!! hoelang gaat dit duren en klantenservice denk dat dit zo wie zo niet netjes is.  

Veel mensen MOETEN bereikbaar zijn voor werk of gezondheid en dat wordt nu door een mail en beslissing van Tele2 erg moeilijk.

 

MVG

Stephanie

icon

Beste antwoord door eric 11 January 2021, 18:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Alle klanten worden overgezet. Daar zijn ze al een half jaar mee bezig en als de simkaart niet geüpdate kan worden wordt een nieuwe gestuurd. Dat vrijdag verzenden is niet heel handig. Maar zodra je hem ontvangt kun je weer verder op het nieuwe netwerk.

Reputatie 3

Zie alle topics van de afgelopen dagen over mensen die ineens geen netwerk meer hebben, ook mensen die zich op dit moment in het buitenland bevinden. Superslechte ondoordachte actie van Tele2/T-Mobile die verschillende mensen in de problemen brengt. Niet dat ze daar iets mee doen hoor. Er heeft nog geen enkele moderator geantwoord op dergelijke topics, het wordt hier doodgezwegen.

Reputatie 7
Badge +12

Het wordt niet doodgezwegen, het is gewoon zoals het is. Het enigste adres wat wordt gebruikt voor vervanging van gestolen, kapotte of nieuwe simkaarten is het adres waarop het abonnement is afgesloten.