beantwoord

Zelf niet thuis bij afleveren

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Ik heb zojuist mijn abonnement en die van onze zoon verlengt.
Moeten we zelf thuis zijn als de telefoons afgeleverd worden of mag mijn vrouw deze ook aannemen.
We kunnen wel onze id-bewijzen thuis laten.
Omdat het om verlengen gaat zijn onze gegevens toch al bekend bij jullie en de betalingen worden automatisch afgeschreven.

icon Beste antwoord door Jolien van Tele2 29 april 2016, 11:50

Hoi WillyC,

In principe dien je wel zelf thuis te zijn. De leverancier, OPD, levert ook 's avonds en in het weekend, zelfs op zondag! Zodra je een mailtje van OPD krijgt, kun je zelf de dag en tijd afspreken die jou het beste uitkomen.

Veel plezier met jullie nieuwe toestellen! Hebben jullie dezelfde genomen?

Groetjes,
Jolien

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hoi WillyC,

In principe dien je wel zelf thuis te zijn. De leverancier, OPD, levert ook 's avonds en in het weekend, zelfs op zondag! Zodra je een mailtje van OPD krijgt, kun je zelf de dag en tijd afspreken die jou het beste uitkomen.

Veel plezier met jullie nieuwe toestellen! Hebben jullie dezelfde genomen?

Groetjes,
Jolien
Bedankt voor je antwoord, wanneer ze 's avonds afleveren dan zijn we zeker 2 dagen per week thuis.
Ja hoor, we hebben beiden dezelfde telefoon genomen. De Samsung s5 neo met een goedkoop abonnement.
100 minuten en 1 GB voor 20 euro
Wel jammer dat deze info niet op de website van Tele2 staat( of heb ik er overheen gekeken)
Reputatie 5
Badge +2
Oh leuk die heb ik ook! Heel fijn toestel 😳
Ik heb de gouden versie.

Ik heb even gekeken op de website, en de bezorgtijden staan er inderdaad niet bij. Dit wordt namelijk duidelijk zodra je een e-mail ontvangt van OPD. Ik heb aan een collega gevraagd of het er meteen bij kan op deze pagina, voor de volledigheid 😉

Groetjes,
Jolien