beantwoord

Zeer ontevreden: korting is niet doorgevoerd

  • 27 april 2016
  • 16 reacties
  • 440 x bekeken

Ik ben al vanaf eind februari bezig met mijn abonnement correct te krijgen maar schijnbaar is het moeilijk om een abonnement van €25,- over te zetten naar €8,50 pm. Ik wil graag mijn abonnement opzeggen want bent hier echt heel klaar mee! de vergoedingen lukken wel maar een abonnement veranderen lukt niet. Ik heb geen tijd en zin om hier nog meer energie in te steken. Het is klaar nu!
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 26 juni 2016, 10:09

Hoi Milou,

Het hele probleem was dat ik ook geen korting voor jou kon doorvoeren zonder een verlenging. Ik zie dat je inmiddels geen klant meer bent. Is dat ook de bedoeling geweest? Hierdoor staat er niets meer in behandeling en - als je van mening bent dat je nog geld terug moet krijgen van ons - dan kun je opnieuw een vergoeding aanvragen. Je kunt hierbij aangeven dat je trouwe klanten korting zou ontvangen en over welke periode je dit niet hebt ontvangen. De juiste afdeling handelt dit dan af.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Milou,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb het zojuist doorgezet naar mijn collega. Hij neemt hierover contact met jou op.

Groetjes,
Rick
Hoi Milou,

Ik wil je graag in contact brengen met mijn directe collega. Wil je mij jouw telefonische beschikbaarheid opgeven tot en met volgende week vrijdag 15 juli? Dat kun je doen door het onderstaande in te vullen en te kopiëren richting een privébericht naar mij:

Contact Telefoonnummer:
Bereikbaarheid ochtend en/of middag:


Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Rick



Gedaan
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Milou,

Ik wil je graag in contact brengen met mijn directe collega. Wil je mij jouw telefonische beschikbaarheid opgeven tot en met volgende week vrijdag 15 juli? Dat kun je doen door het onderstaande in te vullen en te kopiëren richting een privébericht naar mij:

Contact Telefoonnummer:
Bereikbaarheid ochtend en/of middag:

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Rick
Hoi Milou,

Ik snap dat het frustrerend is, maar ik mag dit simpelweg niet voor je rechtzetten. Wat je wel kunt doen is het volgende. Zet in jouw eerste regel tekst meteen de boodschap: Ik ben sinds 24 juni geen klant meer vanwege problemen met de trouwe klanten korting. Als je dit doet, kan mijn collega er niet omheen en verwacht ik dat de aanvraag voor een vergoeding serieus in behandeling genomen wordt.

Ik kan hier verder helaas niets meer voor jou betekenen.

Groetjes,
Rick


Hallo Rick,

Ik kreeg vandaag dit bericht:

Beste mevrouw de Mon,

Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.

Helaas heb ik geconstateerd dat je aanvraag al eerder in behandeling is genomen, maar dat deze is afgewezen. Ik kan je aanvraag daarom niet opnieuw in behandeling nemen.

Ik hoop dat ik je zo voldoende geïnformeerd heb.

Met vriendelijke groet,

Pieter
Klantenservice Tele2


Ik weet echt niet wat er allemaal fout gaat bij jullie maar dit is niet leuk meer.

Ik heb overigens ook geen bericht ontvangen over een afwijzing van een vergoeding, dus waar deze heer Pieter deze informatie vandaan heeft gehaald is mij een wonder. Misschien waren het de kaboutertjes die, die mail onderschept hebben....

Ik weet ook niet of jij hier verder nog iets mee kan doen.

Zo niet dan ga ik een klacht indienen en als dat niets oplevert , zal ik dit de geschillencommissie telecommunicatie voorleggen.

Overigens hoop ik dat het buiten hen om opgelost kan worden als zie ik dit na 5 maanden moeite doen, zeer somber in.

Groet,

Milou
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Milou,

Ik snap dat het frustrerend is, maar ik mag dit simpelweg niet voor je rechtzetten. Wat je wel kunt doen is het volgende. Zet in jouw eerste regel tekst meteen de boodschap: Ik ben sinds 24 juni geen klant meer vanwege problemen met de trouwe klanten korting. Als je dit doet, kan mijn collega er niet omheen en verwacht ik dat de aanvraag voor een vergoeding serieus in behandeling genomen wordt.

Ik kan hier verder helaas niets meer voor jou betekenen.

Groetjes,
Rick
Hoi Milou,

Het hele probleem was dat ik ook geen korting voor jou kon doorvoeren zonder een verlenging. Ik zie dat je inmiddels geen klant meer bent. Is dat ook de bedoeling geweest? Hierdoor staat er niets meer in behandeling en - als je van mening bent dat je nog geld terug moet krijgen van ons - dan kun je opnieuw een vergoeding aanvragen. Je kunt hierbij aangeven dat je trouwe klanten korting zou ontvangen en over welke periode je dit niet hebt ontvangen. De juiste afdeling handelt dit dan af.

Groetjes,
Rick


Hoi Rick inderdaad, sinds afgelopen vrijdag 24 juni zit ik bij een andere provider. Het is belachelijk dat er zoveel gezeik komt en het niet even gecorrigeerd kan worden. Ik heb de vergoeding aanvraag in mei gedaan waarbij ik op 4 juni dit antwoord kreeg.

Beste mevrouw de Mon,


Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.

Helaas kan ik je aanvraag momenteel nog niet in behandeling nemen. De reden hiervoor is dat je klacht nog in behandeling is.

Ik wil je daarom verzoeken het formulier op onze website nogmaals in te vullen, zodra je klacht is opgelost.

Ik hoop dat ik je zo voldoende geïnformeerd heb.

Met vriendelijke groet,

Johanna
Klantenservice Tele2

Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op tele2.nl/klantenservice of bel 020-7544444 (lokaal tarief). De klantenservice is open van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur. Zaterdag zijn we open van 09.00 tot 18.00 uur. Zondag zijn we gesloten.


En zo blijf ik het vergoedingsformulier invullen zonder dat ik er iets mee opschiet, net als het abonnement geregeld kunnen krijgen en de informatie op verschillende locaties, die afwijken van elkaar. Kortom Echt een zooitje. Vandaar dat ik ook ben overgestapt naar een andere provider.

Ik hoop dat er nog iets geregeld kan worden ondanks dat ik geen mobiel abonnement meer heb (wel tv en internet).

Ik kan het vergoedingsformulier in blijven vullen maar ik blijf niet aan de gang zoals je kunt begrijpen.

Met vriendelijke groet,

Milou
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Milou,

Het hele probleem was dat ik ook geen korting voor jou kon doorvoeren zonder een verlenging. Ik zie dat je inmiddels geen klant meer bent. Is dat ook de bedoeling geweest? Hierdoor staat er niets meer in behandeling en - als je van mening bent dat je nog geld terug moet krijgen van ons - dan kun je opnieuw een vergoeding aanvragen. Je kunt hierbij aangeven dat je trouwe klanten korting zou ontvangen en over welke periode je dit niet hebt ontvangen. De juiste afdeling handelt dit dan af.

Groetjes,
Rick
Hoi Milou,

Je bent buiten contract. Dat moet dus geen probleem zijn. Je kunt het abonnement bij Tele2 in de meeste gevallen stopzetten door jezelf met nummerbehoud bij een andere provider aan te melden. Uiteraard moet dat wel onderdeel zijn van de overeenkomst met jouw nieuwe provider.

Groetjes,
Rick


Hallo Rick,

Ik vroeg mij af of jij kon zien of de betalingsregeling geregeld is? Zelfs voor de laatste maand is er €25,- euro afgeschreven. Ik heb al een vergoedingsverzoek ingediend en ik kreeg na een tijdje te horen dat dit nog in behandeling was, hierna heb ik er niets meer van gehoord.

Kun jij mij vertellen hoe het er nu voor staat?

Groet,

Milou
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Milou,

Je bent buiten contract. Dat moet dus geen probleem zijn. Je kunt het abonnement bij Tele2 in de meeste gevallen stopzetten door jezelf met nummerbehoud bij een andere provider aan te melden. Uiteraard moet dat wel onderdeel zijn van de overeenkomst met jouw nieuwe provider.

Groetjes,
Rick
Ja, ik ga verder bij een andere provider. Hoop dat het oude abonnement dan wel stopt.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Milou,

Ik heb jouw privébericht ontvangen, maar heb jouw eerdere bericht gemist, omdat we niet op ongevraagde privéberichten reageren. Ik zie op dit moment geen order openstaan, waardoor ik verwacht dat jij gewoon kunt doen met jouw abonnement wat je wilt.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hi Milou,

Ik heb zojuist telefonisch contact met jou gehad over de korting die jou is beloofd tijdens jouw eerdere (mislukte) verlenging in september. Als jij jouw abonnement verlengt, zal ik een vergoeding voor jou invoeren ter waarde van 3 euro per maand (gedurende contracttermijn mobiel: maximaal 24 maanden). Daarnaast zorg ik ervoor dat de kosten recht worden gezet, die zijn voortgevloeid uit de mislukte verlenging. Jij hebt hierdoor 10 euro korting per maand misgelopen sinds jouw oude contract is verlopen (12 februari 2016). Ik zie dat er wel al een vergoeding is doorgevoerd. Op het moment dat jouw verlenging actief is, ga ik uitrekenen hoeveel jij nog tegoed hebt. Laat je het mij weten wanneer dit zover is?

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Milou,

Het opzeggen van jouw abonnement kan niet via dit forum, maar als je er nog voor open staat, kan ik nog wel proberen om je verder te helpen. In dat geval ontvang ik in eerste instantie graag jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer via een privébericht. Ik kan me dan inlezen in jouw situatie en dan kom ik hier begin volgende week bij je op terug.

Groetjes,
Rick
Een abonnement van 8,50 verkopen ze helemaal niet. Misschien is dat de reden dat het niet lukt?
100 minumten en 1 GB data is het minimum en kost 9 euro.
Check via www.tele2.nl/verlengen

Opzeggen kan alleen via de klantenservice, 020 754 4444. Maar misschien is het dus je misverstand over een abonnement dat niet bestaat.


Doordat ik ook tv en internet heb, konden ze mij die korting geven. Dat heb ik niet bedacht. Het zou geregelld worden, heb 6 keer aan de telefoon gehangen en al mijn belminuten er aan opgemaakt. Wordt tijd dat ze eens actie gaan ondernemen
Een abonnement van 8,50 verkopen ze helemaal niet. Misschien is dat de reden dat het niet lukt?
100 minumten en 1 GB data is het minimum en kost 9 euro.
Check via www.tele2.nl/verlengen

Opzeggen kan alleen via de klantenservice, 020 754 4444. Maar misschien is het dus je misverstand over een abonnement dat niet bestaat.


Doordat ik ook tv en internet heb, konden ze mij die korting geven. Dat heb ik niet bedacht. Het zou geregelld worden, heb 6 keer aan de telefoon gehangen en al mijn belminuten er aan opgemaakt. Wordt tijd dat ze eens actie gaan ondernemen. Ze zeggen al vanaf begin maart dat het nu goed gaat komen en daarna is het weer niet gelukt en dan bieden ze een sim only aan maar dan kan ik mijn nummer niet behouden. Overigens heb ik mijn toestel al vanaf september maar toen schijnt het geannuleerd te zijn..
Reputatie 7
Badge +4
Een abonnement van 8,50 verkopen ze helemaal niet. Misschien is dat de reden dat het niet lukt?
100 minumten en 1 GB data is het minimum en kost 9 euro.
Check via www.tele2.nl/verlengen

Opzeggen kan alleen via de klantenservice, 020 754 4444. Maar misschien is het dus je misverstand over een abonnement dat niet bestaat.