Beste antwoord door Rick van Tele2
Hoi Milou,
Het hele probleem was dat ik ook geen korting voor jou kon doorvoeren zonder een verlenging. Ik zie dat je inmiddels geen klant meer bent. Is dat ook de bedoeling geweest? Hierdoor staat er niets meer in behandeling en - als je van mening bent dat je nog geld terug moet krijgen van ons - dan kun je opnieuw een vergoeding aanvragen. Je kunt hierbij aangeven dat je trouwe klanten korting zou ontvangen en over welke periode je dit niet hebt ontvangen. De juiste afdeling handelt dit dan af.
Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht
Het hele probleem was dat ik ook geen korting voor jou kon doorvoeren zonder een verlenging. Ik zie dat je inmiddels geen klant meer bent. Is dat ook de bedoeling geweest? Hierdoor staat er niets meer in behandeling en - als je van mening bent dat je nog geld terug moet krijgen van ons - dan kun je opnieuw een vergoeding aanvragen. Je kunt hierbij aangeven dat je trouwe klanten korting zou ontvangen en over welke periode je dit niet hebt ontvangen. De juiste afdeling handelt dit dan af.
Groetjes,
Rick