beantwoord

Word er gewerkt aan de ideal storing?

• 24 april 2017
  • 3 reacties
  • 91 x bekeken

Beste Tele2,

Ik werd afgesloten omdat jullie een storing hadden met de ideal betaling (die tot nu toe niet werkt). Ik word nu een beetje moe aangezien ik al 4 dagen afgesloten ben. handmatig overmaken gaat ook altijd fout bij jullie waardoor ik niet durft over te maken.
In mijn tele2 app staan alle facturen betaald en als ik op de pc inlogt staanze weer allemaal open ( wat eigenlijk fout is) . Nu wil ik weten of dit probleem nog opgelost word of niet. ik vind het heel asociaal van jullie dat ik afgesloten wordt terwijl het aan jullie ligt en nog erger dat ik geen update krijg wanneer dit probleem opgelost is.

graag een oplossing van jullie!!

ik ben nu heel ontevreden van jullie diensten
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 24 april 2017, 09:19

Hoi Ruby900988, welkom op ons forum!

Wij werken er op dit moment hard aan om de ideal link weer beschikbaar te maken, wij kunnen je niet aangegeven wanneer de storing precies opgelost gaat worden.
Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor je betalingen,heb je geen mogelijkheid om via ideal te betalen dien je de factuur handmatig over te maken om afsluiting te voorkomen.

Als je een handmatige betaling onder vermelding van je factuurnummer doet zijn er geen problemen. :$

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Ja ben ook al vanaf donderdag afgesloten. Men zeg handmatig overmaken, maar dat gaat idd altijd fout. Niet eens een terugkoppeling van hoe het nu is. Schandalig. Ben ook erg ontevreden. ??????
Badge
Hoi Ruby900988, welkom op ons forum!

Wij werken er op dit moment hard aan om de ideal link weer beschikbaar te maken, wij kunnen je niet aangegeven wanneer de storing precies opgelost gaat worden.
Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor je betalingen,heb je geen mogelijkheid om via ideal te betalen dien je de factuur handmatig over te maken om afsluiting te voorkomen.

Als je een handmatige betaling onder vermelding van je factuurnummer doet zijn er geen problemen. :$

Groetjes, Maris
Beste Maris van Tele2,

Bedankt voor je reactie, helaas gaat het nooit zoals u aangeeft bij het handmatig overmaken. Al 2 x gedaan en krijg altijd problemen dat het niet betaald is!!
Als ik nu overmaakt dan duurt het 1 hele week voordat jullie verwerken en nog een 1 week voordat jullie het GOED VERWERKEN ! dan zijn we 2 weken verder!! ik ga nu handmatig overmaken ik hoop dat het goed verwerkt word en dat ik niet nogmaals een betaalbewijs moet sturen.:@