beantwoord

Wil graag bestelstatus inzien, maar..

• 3 april 2019
  • 13 reacties
  • 691 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Sinds 1 april ben ik klant geworden bij Tele2, toestel + abonnement. Alleen de laatste dagen meerdere malen geprobeerd een account te maken. Dit lukt alleen niet, erg vervelend. Want wil jij je bestelstatus inzien dan heb je een account nodig. Betreft de P30 Pro, verschillende mensen hebben al een bericht gehad voor ene leverafspraak, alleen aan mijn kant blijft het stil. Er is geen duidelijkheid hoe en wat.
De levertijden pagina is nou ook niet duidelijk "Pre-order (Besteld vanaf 3 apr 2019)" de datum schuift elke dag een beetje op. Omdat ik dus geen account heb ben ik op deze pagina toegewezen, alleen duidelijk is het niet. Duidelijkheid is er ook weinig en niemand kan wat kwijt. Terwijl om mij heen al mensen zie die afleverafspraken binnen krijgen.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 10 april 2019, 13:37

Hallo Waip,

Helaas laat de levering van de Huawei Pro 30 op zich wachten. Je ontvangt een e-mail om een bezorgafspraak te maken als het toestel op voorraad is. Indien het toestel niet op voorraad is, ontvang je hier ook een e-mail over. Dit gebeurd om de 7 dagen zolang toestel nog niet geleverd kan worden. Heb je inmiddels een update ontvangen?

@malu, Natuurlijk helpen we iedereen waar mogelijk! Je kunt hiervoor eenvoudig zelf een topic openen via onderstaande link!
https://forum.tele2.nl/topic/new

We zien je graag terug in je eigen topic!

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt de levertijd in de mijn.tele2 omgeving niet volgen. Zodra het toestel voor jou beschikbaar is ontvang je een email om een koerierafspraak te maken. Pas op 5 april start Huawei met uitleveren, dus eerder ga je het toestel niet krijgen!
Dat begrijp ik, maar wel de bestelstatus. En die kan ik niet zien omdat ik geen account kan aanmaken. Ik weet ook heus wel dat die niet eerder dan 5 april geleverd wordt. Vroeg me alleen af of het qua communicatie wat meer op de hoogte kan worden gehouden.
hier precies t zelfde probleem.. als de telefoon morgen geleverd wordt, neem ik aan dat ik al een mail had moeten ontvangen mbt levering van mijn nieuwe telefoon!?
Reputatie 7
Badge +4
Huawei begint morgen met leveren naar Tele2. Daarna krijgen de klanten die bij de eerste ronde zitten een email met afspraak voor koerier toegestuurd.
Bijzonder dat er zoveel tegenstrijdige berichten zijn dan. De 1 geeft al aan mails te hebben ontvangen voor een afspraak morgen
@WalP waar lees jij die berichten? ☺
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1915300/4
hmmm.. dan is t wel heel gek dat wij nog niets hebben gehoord 🤔
is er inmiddels al meer bekend?? de levertijd staat nu ineens op 2 weken.
heb nog niks vernomen over mijn bestelling. wil graag een update, anders annuleer ik m liever en bestel ik de telefoon ergens anders zodat ik hem wel snel heb! het hele idee van pre order is er nu wel een beetje vanaf lijkt me!
Reputatie 5
Badge +1
Je kunt natuurlijk annuleren, maar vermoedelijk heb je al iets aanbetaald.? Als je hier alles leest gaan terug betalingen soms langzaam en mijn moeizaam.
Reputatie 7
Badge +4
is er inmiddels al meer bekend?? de levertijd staat nu ineens op 2 weken.
heb nog niks vernomen over mijn bestelling. wil graag een update, anders annuleer ik m liever en bestel ik de telefoon ergens anders zodat ik hem wel snel heb! het hele idee van pre order is er nu wel een beetje vanaf lijkt me!

Met de pre-order krijg je wat extra'tjes van Huawei.. als je annuleert en een nieuwe aanvraag doet gaat dat waarschijnlijk niet mee op.
Reputatie 4
Badge
Hallo Waip,

Helaas laat de levering van de Huawei Pro 30 op zich wachten. Je ontvangt een e-mail om een bezorgafspraak te maken als het toestel op voorraad is. Indien het toestel niet op voorraad is, ontvang je hier ook een e-mail over. Dit gebeurd om de 7 dagen zolang toestel nog niet geleverd kan worden. Heb je inmiddels een update ontvangen?

@malu, Natuurlijk helpen we iedereen waar mogelijk! Je kunt hiervoor eenvoudig zelf een topic openen via onderstaande link!
https://forum.tele2.nl/topic/new

We zien je graag terug in je eigen topic!

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra