beantwoord

Wijzigingen per 1 januari 2017

  • 26 december 2016
  • 2 reacties
  • 340 x bekeken

Beste Tele2,

Een tijdje geleden heb ik een email ontvangen met informatie over het wijzigingen van het telefoon abonnement per 1 januari 2017. In deze mail staat dat het niet meer mogelijk is om je abonnement te wijzigen in het nieuwe jaar. Momenteel zit ik voor mijn studie een halfjaar in het buitenland, wat betekent dat ik mijn abonnement naar beneden heb gezet. Begrijp ik dan dat het voor mij niet meer mogelijk is om mijn 'normale' abonnement weer terug te krijgen in februari als ik weer in Nederland ben?

Ik hoor graag snel van jullie!

Met vriendelijke groet,
Manon van Veluw
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 27 december 2016, 13:53

Hoi Manon,
Dit komt mij niet bekend voor, voor mobiele klanten.
Zou je eens een screenshot kunnen maken van de email die je ontvangen hebt?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Ik heb nog niets gehoord of gelezen over het niet meer kunnen bijstellen van abonnement.
Kan iemand hier uitleg over geven.
Wil graag even de nieuwe regel als die er is horen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Manon,
Dit komt mij niet bekend voor, voor mobiele klanten.
Zou je eens een screenshot kunnen maken van de email die je ontvangen hebt?
Groetjes Kiko