vraag

Wijziging bundel niet mogelijk via mijn tele2

  • 22 maart 2019
  • 2 reacties
  • 153 x bekeken

Op 20 februari heb ik een wijziging doorgevoerd via mijn tele2. Hoewel deze wijziging is doorgevoerd, lijkt iets verkeerd te zijn gegaan. Inmiddels zijn we een maand verder, maar ik kan niks meer wijziging. Ik krijg de volgende melding: Je hebt je abonnement aangepast. Zodra dat verwerkt is, kun je nog een bestelling plaatsten.
Daarnaast lijkt er iets in de systeem verkeerd staat. Onder bestellingen lijkt de wijziging niet te zijn afgehandeld. Zie foto's.
Aangezien wij een maand verder zijn, zou ik weer mijn abonnement moeten kunnen aanpassen en/of verlengen. Kan dit zsm in orde worden gemaakt. Via de chat met de tele2 medewerker kwam ik er niet uit.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 2
Hi Jackstarr, balen dat je je abonnement niet kunt aanpassen. Zou je me een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- De laatste vier cijfers van je rekeningnummer

- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .

Ik kijk dan even met je mee.

Groet,

Bernadet
Reputatie 2
Ik sluit dit topic omdat er nu een tijd niet op gereageerd is