beantwoord

Wijziging abbonnement na 1,5 maand nog niet doorgevoerd

• 4 september 2015
  • 1 reactie
  • 120 x bekeken

Beste helpdesk,

Op 17 juli heb ik contact gehad met jullie over mijn sim only abonnement. Ik krijg minder belminuten per maand als nieuwe klanten, terwijl ik meer betaal. Na op 17 juli maar liefst 3 keer telefonisch contact te hebben gehad en jullie mijn abonnement zouden aanpassen naar 500mb en 150 minuten voor 11 euro is dit nu bijna 2 maanden later nog steeds niet aangepast!!!

Ik ga ervan uit dat jullie dit binnen een week alsnog aanpassen, anders zal ik gaan kijken naar een andere provider.

Met vriendelijke groet,
Rick

icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 30 september 2015, 16:28

Hoi Rick,
Sorry voor de verlate reactie. Wat een verhaal!
We zijn inmiddels een paar weken verder. Is het inmiddels aangepast?
Zo niet, kun je even je NAW gegevens, klantnummer en geboortedatum naar mij in een privébericht willen sturen? Dan kijk ik even met je mee in het systeem. Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je een knop Bericht, Als je hierop klikt, kun je mij een persoonlijk berichtje sturen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Rick,
Sorry voor de verlate reactie. Wat een verhaal!
We zijn inmiddels een paar weken verder. Is het inmiddels aangepast?
Zo niet, kun je even je NAW gegevens, klantnummer en geboortedatum naar mij in een privébericht willen sturen? Dan kijk ik even met je mee in het systeem. Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je een knop Bericht, Als je hierop klikt, kun je mij een persoonlijk berichtje sturen.
Groetjes Kiko