beantwoord

wijziging abbonemnet

• 23 juli 2019
  • 4 reacties
  • 231 x bekeken

Ik heb een abonnement van €12 per maand. Stel ik wil halverwege de maand mijn abonnement wijzigen naar unlimited. Betaal ik dan over die maand de volle mep (€25) of betaal ik dan (€12:2=€6)+(€25:2=€12,50) €18,50 omdat ik er naar een halve maand gebruik van heb gemaakt. Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 24 juli 2019, 12:34

Als je je abonnement tussendoor verhoogt, brengen we de nieuwe bundel voor de gehele periode waarin de wijziging heeft plaats gevonden in rekening. Je kan namelijk voor deze periode al gebruik maken van je nieuwe bundel.
In de app kun je zien hoeveel dagen je nog met je huidige bundel doet. Het is dus handiger om aan het begin van je bundelperiode de verhoging te doen

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je limiet voor die kalendermaand wordt dan hoger, dus betaal je voor de hele maand.
Reputatie 7
Badge +4
Als je voor je upgrade buiten de bundel kosten maakt, b.v. je belt 150 minuten terwijl je bundel 100 minuten is, zal de unlimited stap halverwege de maand je 25 euro kosten plus 50 minuten buiten de bundel.

Conclusie: upgraden op de 1e van de maand is het best.
Reputatie 4
Badge
Als je je abonnement tussendoor verhoogt, brengen we de nieuwe bundel voor de gehele periode waarin de wijziging heeft plaats gevonden in rekening. Je kan namelijk voor deze periode al gebruik maken van je nieuwe bundel.
In de app kun je zien hoeveel dagen je nog met je huidige bundel doet. Het is dus handiger om aan het begin van je bundelperiode de verhoging te doen

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien er geen reacties meer zijn ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag!
Groet Petra