Wijzigen emailadres

• 27 februari 2019
  • 3 reacties
  • 145 x bekeken

ik ben sinds januari klant van Tele2. Toen ik mij probeerde te registreren heb ik per ongeluk een letter verkeerd ingetypt van mijn emailadres. Stom maar kan gebeuren. Ik mailen en bellen. De callcenter medewerkster heeft mij prima geholpen maar ik zou over 2 weken moeten wachten. Als ik dan nog niks gehoord heb kan ik weer ongeveer 10 minuten in de wacht gaan staan. Ik begrijp dat er privacywetgeving is en dat is goed maar dat het tweede weken kan duren vind ik absurd.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Ai een foutje maken kan gebeuren en ik los dat graag meteen voor je op.

In verband met de privacywetgeving hebben we sinds vandaag en nieuwe procedure waarbij we een verificatie doen via een SMS bericht.
Kun je mij een prive bericht sturen met daarin je volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan pak ik het daar verder op.
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Groetjes Petra
Reputatie 4
Badge
Helaas heb ik tot nu toe geen antwoord meer van je mogen ontvangen en zie ik dat je email adres nog niet is aangepast. Heb je mijn hulp nog nodig? Let me know!
Reputatie 4
Badge
Omdat ik geen antwoord meer van je heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra