beantwoord

wijzigen abonnement lukt niet

  • 24 July 2021
  • 7 reacties
  • 192 x bekeken

In Belgie geen sms’je ontvangen dat mijn data bijna op was helaas. Probeer ik al de hele dag mijn abonnement te wijzigen naar 20gb en unlimited bel en sms. Blijft maar aangeven dat het mislukt is door storing. Dus uiteindelijk 24 uur data aangezet (3 euro), denkt Tele2 dat die nu ook op is en ik nog steeds in België ben (al terug in Nederland). Nou heb ik dat tot een uur of 1 morgen ochtend maar ik kan geen klantenservice bellen want die is al dicht. Iemand die mij kan helpen?

 

edit: mijn 24 uur unlimited doet het ook niet, die staat op non actief  ik kan dus helemaal niet meer op data. Doordat ik unlimited heb gekocht mag ik geen andere bundels meer ernaast kopen.  

 

ik heb mijn abonnement proberen te wijzigen via de app en de website. Beide wil niets doen. 
 

gr. J

icon

Beste antwoord door Jlocht 26 July 2021, 13:44

Bekijk origineel bericht

7 reacties

 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Jlocht,

Welkom op de Community! Als je een wijziging doorvoert aan jouw abonnement dan gaat deze meten in. Je kan één keer per maand de databundel van je abonnement veranderen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je wijziging van je bundel. Daarnaast zie je dit terug in MijnTele2. 

Heb je deze maand al een keer jouw bundel aangepast? Dan kan het daardoor komen dat je een foutmelding krijgt. Als dit niet zo is dan kan ik het voor je regelen zodat je online kan blijven. Ik zie dat je een 24 uur Unlimited bundel hebt aangeschaft, heeft die niet gewerkt?

Ik hoor het graag van je!

Hoi Cas,

ik heb niets gewijzigd deze maand. Mijn 24 uur unlimited heb ik enkel aangeschaft omdat ik mijn abonnement niet kon wijzigen. Dus dit zijn onnodige extra kosten en een gedwongen koop. Ik wilde en wil mijn abonnement  wijzigen naar 20gb en unlimited. 
 

 

Groeten,

jaike

Ik heb ondertussen de klantenservice aan de lijn gehad en die zou mij hebben omgezet naar 20gb + unlimited maar dit is niet gebeurd nog. Ook geen bevestiging mail gekregen van het gesprek. 11:28 gebeld en 11:57 gesprek beëindigd. Ik hoop dat alles vanmiddag geregeld is. :) graag nog controleren of het in de molen zit

@Cas van Tele2 

 

zojuist weer Tele2 aan de lijn gehad. Wijziging is niet doorgevoerd. Dit konden ze ook niet regelen. Wederom moeten betalen voor 24u unlimited. 
 

Graag regelen:

  • teruggave van 2x 3euro voor unlimited (zie bewijs hierboven)
  • omzetten naar 20gb + unlimited
  • wijzigen kosten abonnement 10gb naar het bedrag met korting. (Hij staat alleen maar zonder korting)
Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Jlocht,

De wijziging zijn doorgevoerd. De vergoeding wordt verrekend met de factuur van volgende maand! 

Hallo,

 

ik probeer nu al een half jaar mijn abonnement te wijzigen maar dan krijg ik de melding dat dit dezelfde maand al is gebeurd..

erg irritant en zou het dan nu toch wel een keer goed willen hebben.

kunnen jullie hier naar kijken ?

 

Groeten Stefan Krikke

Reageer