beantwoord

Whatsapp van een +86 nummer (China)

• 8 april 2019
  • 5 reacties
  • 3472 x bekeken

Zojuist kreeg ik een whatsapp bericht van ene Wendy. Het nummer begon met +86 en blijkt afkomstig uit China. Ik heb het bericht na openen direct verwijderd en het nummer geblokkeerd. Moet ik verder nog iets doen?
icon

Beste antwoord door eric 8 april 2019, 18:36

Nee hoor, zolang jij niet terugbelt met je mobiel kost het je niets. Whatsapp heeft ook een spammeld mogelijkheid.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 1
Zojuist kreeg ik een whatsapp bericht van ene Wendy. Het nummer begon met +86 en blijkt afkomstig uit China. Ik heb het bericht na openen direct verwijderd en het nummer geblokkeerd. Moet ik verder nog iets doen?
Het ligt eraan wat er in het bericht staat. Stond er een link in ofzoiets?
Reputatie 7
Badge +4
Nee hoor, zolang jij niet terugbelt met je mobiel kost het je niets. Whatsapp heeft ook een spammeld mogelijkheid.
Reputatie 1
Wat Eric zegt, ik zou het melden aan Whatsapp via die functie, maak je verder geen zorgen als je niks terug hebt gestuurd of op een link hebt geklikt.
Reputatie 3
Badge
Ik sluit me volledig aan bij de heren hier boven! Trouwens in je MijnTele2 account kun je altijd zien of je kosten buiten je bundel hebt gemaakt.

Groet Petra
Reputatie 3
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra