beantwoord

Werking Samsung galaxy S5 is niet goed meer .

• 22 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 114 x bekeken

Als ik mijn galaxy opstart geef hij geen geluid meer .
En als ik wat heen en weer whats app dan moet ik in 1 gesprek wel 4 keer of meer mijn telefoon op nieuw opstarten om dat alles dan blokkeerd en er dan helemaal niets meer werkt .
Dit is behoorlijk vervelend en tijd rovend .

Er werd mij gevraagt 4G in te schakelen door tele2 maar ik vind toch dat mijn md's er sneller door heen gaan als met 3G.

Nu loopt mijn contract tot eind maart kan ik niet nu al vast een andere telefoon uit zoeken .
En dat mijn nieuwe contract nu in gaat .
Of dat ik 2,5 jaar met die andere telefoon gaat doen het liefst doe ik het laatste .
Telefoon vernieuwen en contract door laten lopen

Gr J.A.v.Rossum
icon

Beste antwoord door eric 22 oktober 2016, 11:00

Je kunt al 4 maanden van tevoren een mobiel contract vernieuwen. De exacte datum kun je inzien via www.tele2.nl/verlengen.
Dat je over 4g meer data verbruikt klopt wel. Je internet ervaring is sneller dus kun je in dezelfde tijd meer opzoeken, bepaalde apps gebruiken een betere kwaliteit als de snelheid hoger is. Bv youtube. Maar het gebruik van 4g is wel handig omdat je dan niet alleen afhankelijk bent van jet 3g signaal van t-mobile. Dus betere dekking door toevoeging van 4g van Tele2.
Als je vernieuwt zul je zien dat je voor hetzefde geld dat je nu betaald zo ie zo meer GB's kunt nemen en maakt het niet meer zoveel uit dat je telefoon meer gebruikt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Beste Sjaak,

Der zijn een aantal opties waaraan je kan denken... zover ik weer mag je bij Tele2 2 mobiele abonnementen op je naam hebben. Voor het verlengen van je abonnement met eventuele nieuwe mobiel en daarbij een nieuwe contract kan dit 3mnd voordat je oude contract is afgelopen. Kijk ff op mijn tele2, verlengtool. Je kan ook altijd de klantenservice bellen....

Voor de technische probleem/en, als je in de buurt bent van een Tele2 winkel zoals Den-Haag, zij hebben nl een reparatie/technische service in huis.

Succes
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt al 4 maanden van tevoren een mobiel contract vernieuwen. De exacte datum kun je inzien via www.tele2.nl/verlengen.
Dat je over 4g meer data verbruikt klopt wel. Je internet ervaring is sneller dus kun je in dezelfde tijd meer opzoeken, bepaalde apps gebruiken een betere kwaliteit als de snelheid hoger is. Bv youtube. Maar het gebruik van 4g is wel handig omdat je dan niet alleen afhankelijk bent van jet 3g signaal van t-mobile. Dus betere dekking door toevoeging van 4g van Tele2.
Als je vernieuwt zul je zien dat je voor hetzefde geld dat je nu betaald zo ie zo meer GB's kunt nemen en maakt het niet meer zoveel uit dat je telefoon meer gebruikt.
Reputatie 1
Badge
Th Eric voor de juiste informatie over ht verlengen