beantwoord

Wel geld afschrijven maar geen bevestiging ontvangen van Tele2

• 30 juni 2019
  • 4 reacties
  • 247 x bekeken

Vrijdagavond om 20:23 een bestelling geplaatst voor een Huawei Mate 20 Pro met maandelijks opzegbaar abonnement besteld direct betaald (408 euro is van mijn rekening afgeschreven) - inmiddels 2 dagen later nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestellen en telefonisch kunnen ze me niet verder helpen want de bestelling is nergens terug te vinden.

Er is wel 408 euro afgeschreven, daarnaast heb ik voor de cashback van huawei een bevestigingsmail nodig van voor 01-07-2019 i.v.m cashback...
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 1 juli 2019, 14:02

Door een systeem-verstoring kunnen wij jou geplaatste order niet terug vinden in het systeem. We zullen ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk bericht van ons krijgt mbt je geplaatste bestelling.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Door een systeem-verstoring kunnen wij jou geplaatste order niet terug vinden in het systeem. We zullen ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk bericht van ons krijgt mbt je geplaatste bestelling.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Petra
Reputatie 4
Badge
Ik heb je middels een privébericht om gegevens gevraagd maar helaas geen reactie van je ontvangen. Als het goed is zijn alle orders inmiddels in behandeling genomen en heb je een bevestiging ontvangen.
Kun je me dat bevestigen?

Groet Petra
Telefoon is binnen gekomen inmiddels
Reputatie 4
Badge
Goed om te horen en bedankt voor je antwoord.

Ik ga dit topic daarom nu sluiten. Veel plezier met je nieuwe toestel.

Fijne dag! Groet Petra