beantwoord

Wel bereik maar niet bereikbaar

• 1 mei 2016
  • 4 reacties
  • 191 x bekeken

Al meerdere jaren ben ik trouwe klant van Tele2 maar sinds december ben ik niet meer zo tevreden.
Het is namelijk zo dat ik sinds december 2015 vaak niet bereikbaar ben terwijl mijn telefoon wel aangeeft bereik te hebben. Ik krijg dan ook nergens een bericht van een gemiste oproep terwijl mensen mij soms wel 5 keer of meer proberen te bellen.
Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice en heb hierdoor een nieuwe simkaart gekregen, dit heeft het probleem echter alleen maar erger gemaakt. Ik heb nu naast dat ik niet bereikbaar ben ook zeer slecht internet. Waar ik nog wel eens 4g had heb ik dat met deze simkaart nog nooit gehad.
Voor mijn werk is het een drama dat ik niet bereikbaar ben en ik ben hierdoor al meerdere diensten misgelopen.
Ik moet nog tot en met november met dit abonnement en raak bij het idee al een beetje in de stres, zijn er meer mensen met dit probleem?
icon

Beste antwoord door eric 1 mei 2016, 12:36

Probeer je telefoon eens onder netwerk instellingen op wcdma/gsm te zetten in plaats van lte/wcdma/gsm.

Als je net op de grens van 4g ontvangst zit dan wordt mogelijk een oproep niet goed gemeld.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Probeer je telefoon eens onder netwerk instellingen op wcdma/gsm te zetten in plaats van lte/wcdma/gsm.

Als je net op de grens van 4g ontvangst zit dan wordt mogelijk een oproep niet goed gemeld.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi E. Laroo,
Wat vervelend! Goed dat je naar het forum bent gekomen.
Heb je al gekeken naar het berichtje van Eric? Heeft zijn tip geholpen?
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee E. Laroo,
Hoe staat het er inmiddels voor?
Ben je inmiddels wel bereikbaar?
Ik hoor het graag van je. Want als het nog niet werkt, help ik je graag verder.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi E. Laroo,
Ik sluit je topic aangezien je niet meer bent teruggekomen. Als je toch wel een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Fijn weekend nog!
Groetjes Kiko