beantwoord

Wel bereik geen service

• 1 mei 2017
  • 6 reacties
  • 232 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Goedemiddag,

Sinds gisteren kan ik niet meer bellen/gebeld worden, geldt ook voor sms en internet.
Kan van netwerk operator wisselen maar dan werkt het hooguit 2 minuten en dan doet niks het meer.
Heb alle instellingen nagelopen maar niks helpt, heb zelf ook niks verandert en hier eerder geen problemen mee gehad.

Mvgr.
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 4 mei 2017, 12:43

Hoi Rick,

Wij weten niet precies wat er mis ging,we hebben wel meerdere meldingen gekregen.
Op het moment dat het begon te lijken dat er misschien een storing was, waren de problemen ook alweer verdwenen bij alle anderen..

Gelukkig doet alles het weer!

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Badge
Hoi Rick,

Wat voor een toestel gebruik je en op welke netwerkmodus heb je het toestel ingesteld?
Krijg je ook een specifieke foutmelding als je iemand probeert te bellen?

Groetjes, Maris
Beste Maris,

Na 2 dagen werkt het weer.
Heb zelf niks verandert, weet niet of jullie problemen met het netwerk hadden?
Zag niks bij storingsmeldingen.

Gr
Rick
Reputatie 4
Badge
Het lijkt erop dat er ineens de vorige twee dagen meer mensen zijn met dit probleem. Ik zit er ook mee en heb al een aantal andere topics hierover gezien.
Badge
Hoi Rick,

Wij weten niet precies wat er mis ging,we hebben wel meerdere meldingen gekregen.
Op het moment dat het begon te lijken dat er misschien een storing was, waren de problemen ook alweer verdwenen bij alle anderen..

Gelukkig doet alles het weer!

Groetjes, Maris
Ik kan gebeld worden, en kan smsjes ontvangen van andere mensen.
Maar ik kan geen smsjes ontvangen van Digid, is er een storing?
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris