beantwoord

Wel 4G maar geen internet

  • 6 December 2021
  • 2 reacties
  • 533 x bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb sinds vrijdagmiddag ineens geen mobiele internet meer. Hij geeft wel 4G aan met alle streepjes verbinding, maar toch kan ik er niets mee qua internet/whatsapp. Mijn dochter zit ook bij jullie en heeft hetzelfde probleem. Ik heb een iphone 11 pro max en zij heeft een iphone 11.

 

Ik heb al geprobeerd om mobiel data aan/uit te zetten, vliegtuigmodus aan/uit, APN op internet.tele2.nl te zetten. APN opnieuw in te stellen. Telefoon opnieuw opgestart. Maar helaas werkt helemaal niets. We hebben beide unlimited data, dus het kan ook niet zijn dat het data op is.

 

Wat kunnen we doen om dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 9 December 2021, 13:17

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Het valt me trouwens op dat als ik hem op 3G zet, dat internet het wel doet. Dat is toch vreemd?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @eswi87 je wil natuurlijk gewoon een goede en stabiele internetverbinding! Goed dat je al heel wat opties hebt geprobeerd. Ik zie dat je ook contact hebt gehad met mijn collega's op Facebook en dat zij je hebben gevraagd contact op te nemen met onze collega's van de telefonische klantenservice. Heb je dit al gedaan? Dit is wel een goede, want zij kunnen je inderdaad doorverbinden met de technische dienst. 

Laat je het ons weten als je de technische dienst hebt gesproken en wat hieruit is gekomen? We horen het graag van je! :blush: