vraag

wel 4g icoontje geen internet.

• 28 februari 2017
  • 11 reacties
  • 656 x bekeken

Beste Tele2,
Vanaf vrijdag heb ik een nieuwe simkaart door een verlening van mijn abonnement. Eerder sprak ik met een van uw medewerkers aan de telefoon en die gaf aan dat er een storing is. ''Oke, jammer kan gebeuren.. ''Nu vind ik het wel heel lang duren. Hebben jullie al enig idee wanneer ik gewoon weer gebruik kan maken van het internet waar ik voor betaal?
Thijs

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Heb je de SIM kaart al geactiveerd?
Ik denk het wel, want je hebt een 4G simbool.
Ik denk het wel, want je hebt een 4G simbool.

Hoi Cypher,

Ja dat heb ik gedaan, ik kan ook gewoon bellen en sms'en. Bedankt voor het meedenken

Thijs
Heb je al een SMS gestuurd naar 401 met het woord Internet (klein geschreven)
Deze configureert je Smartphone, en als deze klaar is je toestel opnieuw opstarten.

Je kunt ook het Tele2 sim menu gebruiken.
Op auto zetten, staat hij daarop eens handmatig proberen.
Wel weer terug op auto zetten.

Misschien dat de tips helpen, gaat natuurlijk niet werken als het aan Tele2 ligt.

En als laatste, wat doet de SIM in een ander toestel?
Wel dat toestel instellen, zo'n configuratie SMS sturen naar 401.
Het kan zijn dat die er niet is voor je toestel, dan naar de ''toestelhulp pagina gaan en het handmatig uitvoeren.

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp/
Goedenavond,
Ik heb hetzelfde, ook sinsd afgelopen vrijdag een verlenging. Ik kan bellen maar geen mobiel 4g internet. 2x tele2 gebeld, storing met orders. Maar ik vind dit nu te lang duren. Ik zou graag meer duidelijkheid willen hebben
Gr Tamara
En alles wel 5x gedaan
Configureren mislukt steeds
Hallo Tamara.

Het is beter om zelf een topic hierover te starten, dan wordt je beter en sneller geholpen.
Want nu breek je in in andermans topic, en zal Tele 2 hetzelfde aan je vragen als ik net deed.
Ok dank
Badge
Welkom op ons Forum!

Aan de hand van je gegevens heb ik met je mee gekeken, kan je op dit moment weer gebruik maken van je internet?
Het activeren van je simkaart heeft langer geduurd dan normaal waardoor het activeren van je internet gebruik is vertraagd.

Groetjes, Maris
Bedankt,
Is de sim kaart nu wel geactiveerd?
Ik had gister een uurtje internet en nu weer niet meer. Erg vervelend wordt dit nu
Ik hoor graag.
Badge
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres, Postcode en Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Maris.

Aan de hand van je gegevens kunnen wij voor je nagaan hoe het ervoor staat met je simkaart activatie!

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,Maris