beantwoord

wel 4G geen internet

  • 13 November 2020
  • 12 reacties
  • 754 x bekeken

Sinds ik ben omgezet naar het nieuwe netwerk heb ik wel 4G, maar regelmatig valt internet weg. Ik heb nog gewoon verbinding met 4G, alleen geen internet. Telefoon opnieuw opstarten lijkt te helpen, maar dit wil ik niet iedere dag doen en het probleem doet zich inmiddels dagelijks voor. Kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 14 November 2020, 19:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heb je toevallig een unlimited abonnement en verliest de verbinding als de 5gb data van die dag op is?

Nee, soms heb ik nog niets gebruikt op een dag en is de verbinding al weg.

Reputatie 7

Ervaar je dit op één plek of in meerdere plaatsen/steden?

Dat is een goede vraag, had ik nog niet over nagedacht. Ik kom al een tijdje nergens anders meer waar ik mobiel internet nodig heb, alleen thuis. En de ontvangst is prima. Als ik bij de instellingen kijk zie ik ook dat ik verbonden ben alleen geen internet.

Reputatie 7
Badge +12

Wat voor toestel heb je?

Ik heb een Motorola one vision

Reputatie 7

Welke instellingen heb je voor mobiel internet? (APN)

Het kan ook zijn dat je een nieuwe simkaart nodig hebt, maar het is interessant te weten of je het alleen thuis of op meerdere plaatsen ervaart.

Mijn apn: smartsites.t-mobile

Reputatie 7
Badge +12

Probeer eens of het met internet.tele2.nl wel werkt?

Het werkt nu wel, maar het valt dagelijks wel een keer weg... Ik kan me daarom niet voorstellen dat het aan de instellingen ligt, omdat het dus wel werkt, maar soms wegvalt.

Reputatie 7

Het werkt nu wel, maar het valt dagelijks wel een keer weg... Ik kan me daarom niet voorstellen dat het aan de instellingen ligt, omdat het dus wel werkt, maar soms wegvalt.

Daarom is het interessant te weten of je dat overal ervaart. Het zou dan aan de instellingen (dan zou het helemaal iet moeten werken), de simkaart (onvoorspelbaar gedrag is dan mogelijk) of iets anders kunnen liggen. T-Mobile is het netwerk aan het upgraden en gereedmaken voor 5G, dus het is niet ondenkbaar dat er in jouw buurt werkzaamheden zijn.

Aha, dank je voor het meedenken. Ik zal eens in de gaten gaan houden of het op meerdere plekken gebeurd.