beantwoord

Weinig mobiele gegevens in Kerkrade

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Beste Tele2-gemeenschap,

Als ik in Kerkrade ben haal ik zelden 4G en moet ik het vaak doen met H+, als ik op de dekkingskaart kijk hebben alle andere telecomaanbieders wél dekking in heel Kerkrade.

Wanneer kan ik hiervoor een oplossing verwachten?

icon Beste antwoord door eric 6 december 2017, 20:38

Kerkrade heeft wel buiten, maar nog niet overal dekking binnen dekking. Dat kun je op hun dekkingskaart inderdaad vinden.

Op 4gmasten.nl kun je zien waar de masten staan

Op die site kun je ook bijhouden als er waar er masten bijkomen. Afgelopen maand zijn er nog 50 sites on air gekomen, dus de vaart zit er nog in. Het is alleen niet te voorspellen wanneer ze weer in Kerkrade komen. Tot die tijd kun je op die plaats gewoon binnen 3G gebruiken.

Bekijk origineel bericht

2 Reacties

Reputatie 4
Kerkrade heeft wel buiten, maar nog niet overal dekking binnen dekking. Dat kun je op hun dekkingskaart inderdaad vinden.

Op 4gmasten.nl kun je zien waar de masten staan

Op die site kun je ook bijhouden als er waar er masten bijkomen. Afgelopen maand zijn er nog 50 sites on air gekomen, dus de vaart zit er nog in. Het is alleen niet te voorspellen wanneer ze weer in Kerkrade komen. Tot die tijd kun je op die plaats gewoon binnen 3G gebruiken.
Reputatie 2
Tele2 heeft volgens eigen zeggen landelijke dekking van 97 procent in Nederland.
Helaas Kerkrade Heerlen en meerdere plaatsen in Noord en Zuid Limburg horen dan blijkbaar bij de 3 procent waar de dekking ontbreekt of regelmatig uitvalt en echt niet alleen binnen. Zoals Eric al aangeeft is niet te voorspellen wanneer dit zal verbeteren. De vaart zit erin?

Reageer