beantwoord

Weinig mobiel aanbod

• 26 mei 2016
  • 5 reacties
  • 202 x bekeken

Komen er nog meer toestellen beschikbaar van andere fabrikanten? Ik vind het huidige aanbod erg karig. Ik ben nu al een tijd klant en kom op het punt om mijn telefoon en abbonement te vernieuwen, vanwege het huidige aanbod ben ik nu opzoek naar een abbonement bij een andere provider.
icon

Beste antwoord door eric 27 mei 2016, 15:47

Toestellen die met een 4g abonnement worden geleverd zijn gecertificeerd voor het gebruik met Volte. (spraak over 4g).
Niet alle fabrikanten hebben hun toestellen qua software al op orde hiervoor! En Tele2 is nu volte aan het aanzetten voor alle klanten en wil dan natuurlijk dat je dit kunt gebruiken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Je zou ook kunnen kijken om te verlengen via een bedrijf als mobiel.nl of belsimpel.nl. Dan kun je bij tele2 blijven, maar zij hebben een veel groter aanbod aan toestellen. En vaak hebben ze ook heel goede deals met meer belminuten of mb's.
Reputatie 4
Badge +3
Dat is inderdaad een goede tip van Philpend. Een andere provider is niet altijd de beste oplossing ;)
Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag van je!
Reputatie 7
Badge +4
Toestellen die met een 4g abonnement worden geleverd zijn gecertificeerd voor het gebruik met Volte. (spraak over 4g).
Niet alle fabrikanten hebben hun toestellen qua software al op orde hiervoor! En Tele2 is nu volte aan het aanzetten voor alle klanten en wil dan natuurlijk dat je dit kunt gebruiken.
Erg bedankt voor de reacties! Ben goed geholpen hiermee. Ik heb echter mijn zinnen op de HTC 10 gezet en zie geen geschikt vervangend model, voor mijn behoeftes. Hoop dat er misschien wel certifiactie mogelijkheden voor HTC, Nexus of Motorola komen, ben erg tevreden over het 4g netwerk bij Tele2.
Reputatie 4
Badge +3
Leuk om te horen, Lars 🙂 Ik heb geen glazen bol, maar het kan natuurlijk zijn dat HTC-toestellen in de toekomst bij ons ook ondersteuning krijgen voor bellen via 4G. Vooralsnog mis je niet veel, want voordat heel Nederland een 4G-toestel met ondersteuning voor VoLTE heeft, zijn we wel even verder. En daar komt ook bij dat providers nog geen ondersteuning bieden om VoLTE-gesprekken op te zetten met andere providers (en VoLTE is natuurlijk nog lang niet bij alle providers uitgerold).