beantwoord

Weer onterecht afgesloten

  • 4 May 2021
  • 1 reactie
  • 124 x bekeken

Goede dag,

In de maand december is er iets fout gegaan bij de afschrijving van mijn telefoonabonnement. Dit heb ik meteen herstelt. Dit is echter niet goed doorgekomen in jullie systeem, waarna ik meermaals contact heb opgenomen met de klantenservice. Daar is mij verteld dat dit een fout was in het systeem en dat dit rechtgetrokken zou worden, ik heb toen een bevestiging van betaling gemaild naar het betreffende e-mailadres voor deze zaken. Hier heb ik nimmer een reactie van ontvangen. Ook is mij door de klantenservice verteld dat ik niet afgesloten zou worden, omdat ik voldaan heb aan mijn betaling (dit was zowel in december als januari). Desondanks ben ik in januari afgesloten door jullie. Dit is snel herstelt na contact met de klantenservice. Nu ben ik echter compleet geblokkeerd, ondanks het feit dat ik elke maand netjes aan mijn betalingsverplichting heb voldaan. Ik heb ten gevolge contact opgenomen met de klantenservice, waarna mij verteld werd dat ik een brief zou ontvangen van een incassobureau. Zodra ik de kosten van het incassobureau zou hebben betaald, zou ik weer worden aangesloten. Belachelijk gezien het feit ik altijd netjes heb betaald, en er meermaals verteld is door medewerkers van de klantenservice dat ik netjes aan mijn betalingsverplichting heb voldaan. Desondanks ben ik bereid om deze kosten te dekken, omdat mij beloofd werd dat ik een credit zou ontvangen. Hierdoor hoef ik in “werkelijkheid” dus niks te betalen. Het probleem wat zich nu voordoet is dat ik geen bericht heb ontvangen van een incassobureau… Ik heb nu onterecht een Preventel registratie. Daarnaast ben ik al enkele dagen onterecht afgesloten waardoor ik onbereikbaar ben. Ik vind deze situatie ronduit belachelijk en wil graag zsm dat dit probleem wordt opgelost, en dat ik weer word aangesloten.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 4 May 2021, 16:06

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey @nathvu1999,
Wat een verhaal is dit! Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken wat ik voor je kan doen. Het was even zoeken om alle informatie op een rijtje te krijgen maar geen zorgen. Want je hebt helemaal gelijk, alle facturen zijn netjes betaald. Er was echter een factuur die niet goed was verrekend maar dat is nu ook geregeld. Dit was een admnistratieve fout van onze kant. Mijn excuses hiervoor! Ik heb wel goed nieuws want ik heb direct jouw abonnement weer kunnen activeren! 

Wat betreft de Preventel registratie en het incasso dossier dat moet ik verder uitzoeken. Als die er is dan is die onterecht en gaan we dat zo snel mogelijk voor je rechtzetten. 

Als je vragen hebt, stel ze gerust. Ik sta voor je klaar om ze beantwoorden!