beantwoord

Weer geen bericht gehad van afsluiten!

• 28 april 2017
  • 6 reacties
  • 176 x bekeken

Hallo,
Mijn man is sinds vanmorgen afgesloten zonder dat ik daar bericht van heb gehad?
Ik heb gisteren morgen zijn rekening betaald.
Vindt het dan ook erg vervelend dat dit zo moet..
En nu? Hoe lang duurt dit?
Gr Wendy
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 29 april 2017, 12:23

Hi Wendy43,

Ik heb gelijk even voor je gekeken en zie dat er op 07-04-2014 een sms is verstuurd om aan te geven dat de automatische incasso is mislukt. Op 20-04-2017 is er een herinnering per sms verstuurd om aan te geven dat de factuur nog steeds open staat. In deze laatste sms is ook aangegeven: betaal vandaag en voorkom dat je wordt afgesloten. Deze berichten zijn verstuurd naar het nummer waar het omgaat en wat ik dus begrijp naar het nummer van je man.

Ik zie dat het nummer sinds gister weer is aangesloten, dus alles zou weer moeten werken.

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Vindt het dan ook erg vervelend dat dit zo moet..
En nu? Hoe lang duurt dit?

Tot de automatische incasso's gewoon doorgang vinden misschien :8
.
Reputatie 3
Badge
Hi Wendy43,

Ik heb gelijk even voor je gekeken en zie dat er op 07-04-2014 een sms is verstuurd om aan te geven dat de automatische incasso is mislukt. Op 20-04-2017 is er een herinnering per sms verstuurd om aan te geven dat de factuur nog steeds open staat. In deze laatste sms is ook aangegeven: betaal vandaag en voorkom dat je wordt afgesloten. Deze berichten zijn verstuurd naar het nummer waar het omgaat en wat ik dus begrijp naar het nummer van je man.

Ik zie dat het nummer sinds gister weer is aangesloten, dus alles zou weer moeten werken.

Groetjes,

Hinke
Hoi Hinke,
Hij is inderdaad weer aangesloten en van die sms'jes klopt alleen was mijn man niet duidelijk geweest na mijn toe blijkbaar mijn excuses hiervoor.
Bedankt

Gr Wendy
Reputatie 3
Badge
Hi Wendy43,

Goed om te horen dat het weer werkt! Je kan altijd via Mijntele2 kijken naar de status van de facturen.
Kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Groetjes,

Hinke
Hoi Hinke,
Nee hoor dank je wel nogmaals voor je reactie..
Gr Wendy
Reputatie 3
Badge
Helemaal goed, dan sluit ik deze topic!

Groetjes,

Hinke