Weer afgesloten wel alles betaald!

• 5 januari 2017
  • 21 reacties
  • 312 x bekeken

Weer van de een op andere moment gisteravond afgesloten om 22.00. Alles is gewoon netjes betaald. Dit is toch niet normaal meer. Dit al de 3e keer. Wat een***gegevens weggehaald door moderator Trinh** provider is dit. Ik heb al 2 maanden geleden een klachten formulier in gestuurd niet een op gereageert. Ik wil gewoon normaal kunnen bellen en zeker als alles gewoon betaald is!!!!!!!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

21 reacties

Je bent niet de enige, ik ben vanochtend vroeg ook weer afgesloten, ben al meer dan 2 maanden bezig. Al zeker 6 keer alle betaalbewijzen gestuurd welke ook allemaal overeenkomen.....tot op de cent met alle factuurbedragen.
Ik kom ook niet verder met tele2
Zelfde verhaal
Ik heb inmiddels contact gezocht met het Algemeen Dagblad, de Telegraaf en het Dagblad van het Noorden. Dit zouden meer mensen moeten doen. Deze problemen spelen al maanden bij Tele2 en een oplossing gaat er niet komen. Zelfs als je met rechtsgeldige bewijzen je betaling hebt aangetoond komt er geen oplossing en word er zelfs geroepen dat je maar weer opnieuw moet betalen en anders afgesloten word terwijl de bewijslast nu toch echt bij tele2 ligt.
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/ten-onrechte-afgesloten-60443
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/wanneer-krijgt-tele2-de-zaken-eens-op-orde-61743

Alle 3 de kranten hebben aangegeven het nader uit te zoeken en zijn op alle klachten op het forum gewezen. Ze nemen vandaag of morgenochtend contact met mij op voor aanvullende informatie voor een artikel
Reputatie 5
Badge +3
Ik begrijp dat er frustratie is maar ik je vriendelijk vragen om te letten op je taalgebruik Mies2604. Schelden is hier niet toegestaan.
Reputatie 5
Badge +3
@ Mies2604
Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'. Zo kan ik even met je meekijken.

Naam
Adres + postcode
Klantnummer

@BartHuisman75
Ik zou je graag willen vragen om in je eigen topic te reageren aangezien ik je daar aan het helpen ben.
Hier hetzelfde probleem! Is het niet eens tijd voor een collectieve actie, met inschakeling van een advocaat?! Met zijn allen kunnen we meer meer een vuist maken dan ieder individu!
Reputatie 5
Badge +3
@ Bianca Kortekaas
Zou je zo vriendelijk willen zijn om een eigen topic aan te maken. Je zit nu namelijk in een topic van iemand anders. Je kan een eigen topic aanmaken door op 'stel een vraag' te klikken.
@ Bianca Kortekaas
Zou je zo vriendelijk willen zijn om een eigen topic aan te maken. Je zit nu namelijk in een topic van iemand anders. Je kan een eigen topic aanmaken door op 'stel een vraag' te klikken.

Ik heb mijn eigen verhaal al neergelegd bij jullie klantenservice via de telefoon, via Twitter naar jullie webcare en via email met betalingsbewijzen. De reden waarom ik reageer in een topic van een ander, is om te achterhalen of er meer animo is voor een collectieve actie tegen Tele2 met inschakeling van een advocaat.
Maar om jou te plezieren zal ik nog een eigen topic aanmaken.
Reputatie 5
Badge +3
Dankjewel. We helpen je daar graag verder!
Bianca korthaar, misschien is dit wel een goed idee, want ik wordt ook van het kastje naar de muur gestuurd.
En bij de klantenservice kom je idd niet verder, want zij zien ook dat alles netjes is betaald.
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je bericht.

Ik heb je aangesloten en de heraansluitkosten vergoed. Spijtig dat de facturatie nog niet goedloopt. Ik zie dat er voor december de toestelkosten niet zijn afgeschreven. Ik wil je graag vragen om dit handmatig over te maken. Ben je weer bereikbaar?

Sorry voor het ongemak. Mocht je geen vragen hebben ga ik dit topic sluiten.
Ik heb wel een vraag
Hoe komt u erbij dat de toestel kosten niet betaald zijn. ??
Want die is wel betaald, ik heb al het betalingsbewijs doorgestuurd
Reputatie 5
Badge +3
Zou je kunnen kijken wat de afschrijving was voor de maand december?
Op 23 december is het afgeschreven
36 euro
Reputatie 5
Badge +3
Goed. Mooi dat je al het bewijs hebt gestuurd dan kunnen zij het bedrag koppelen! Sorry voor de verwarring.
Hier hetzelfde verhaal. Mijntele2 via internetbrowser geeft aan alles betaald te hebben en via de app staat er bij oktober nog een rood bolletje. Ik snap er geen snars meer van maar word er zo langzamerhand wel behoorlijk moedeloos van..
Reputatie 5
Badge +3
@ Femmes
Zou je een eigen topic kunnen aanmaken wanneer je dit nog niet hebt gedaan? We helpen je daar graag verder.

Ik ga dit topic sluiten.