beantwoord

Wat wordt factuurdatum voor besteld toestel bij abo?

• 28 december 2020
  • 2 reacties
  • 115 x bekeken

Goeiedag,

Op 26 december heeft mijn partner een Samsung S20 FE 4G toestel besteld met een maandabonnement. Op dezelfde dag is meteen het hele toestel bedrag via iDeal betaald en de afspraak gemaakt met de bezorgdienst voor de eerst mogelijke datum van 8 januari. Nu zie ik net dat Samsung een cashback actie heeft geopend van 100 euro voor deze telefoon van 28 december 2020 t/m 10 januari 2021 (aankoopdatum). Nu lees ik dat de factuur pas komt na levering van de telefoon, begrijpelijk natuurlijk, maar wat wordt de datum op de factuur? Die lijkt mij nogal belangrijk om mogelijk nog mee te kunnen doen aan deze actie.

Als dat 26 december wordt dan denken wij erover om te annuleren en opnieuw te bestellen. 

icon

Beste antwoord door Satch911 28 december 2020, 19:55

Topic kan dicht, via Twitter contact gehad met iemand van de klantenservice. Antwoord was dat waarschijnlijk de datum dat de order naar leverancier gegaan is (26-12) op de factuur komt te staan. 

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Topic kan dicht, via Twitter contact gehad met iemand van de klantenservice. Antwoord was dat waarschijnlijk de datum dat de order naar leverancier gegaan is (26-12) op de factuur komt te staan. 

Reputatie 7
Badge +1

Meestal kan je de korting nog een tijdje langer claimen, mits de factuur voldoet aan de voorwaarden.