beantwoord

wat gaat er nu gebeuren ?

• 31 mei 2018
  • 4 reacties
  • 110 x bekeken

Bos incasso wil geen regeling meer treffen , gaat om 2 dossiers, Altijd keurig betaald maar alles wordt nu teruggezet naar jullie ? ik hoor maar niks en slaap hier heel slecht van. Wat gaat er nu gebeuren. Ben echt bereid te betalen maar niet in 1 keer.
icon

Beste antwoord door eric 31 mei 2018, 16:00

Hier op het forum krijg je van medeklanten geen informatie over joiw case. Ook moderators kunnen niets meer doen als een case eenmaal bij een incasso bureau ligt. Wat er allemaal is gebeurd weet je zelf het beste. Als een betalingsregeling eenmaal niet meer kan is of het bedrag te laag of is een oude regeling niet nagekomen. Zou toch echt contact houden met het incassobureau. Wellicht toch in 1 keer betalen zoals zij voorstellen?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hier op het forum krijg je van medeklanten geen informatie over joiw case. Ook moderators kunnen niets meer doen als een case eenmaal bij een incasso bureau ligt. Wat er allemaal is gebeurd weet je zelf het beste. Als een betalingsregeling eenmaal niet meer kan is of het bedrag te laag of is een oude regeling niet nagekomen. Zou toch echt contact houden met het incassobureau. Wellicht toch in 1 keer betalen zoals zij voorstellen?
het gaat er om dat het geen incassozaak meer is en dat het teruggelegd wordt bij tele2 Wellicht heeft iemand ervaring hoe het nu verder gaat want bos incasso weet dat niet . Krijg ook geen reactie van Bos en telefonisch kunnen zij niets meer doen. in 1 keer kan ik niet betalen.
Reputatie 6
Badge
Hoi marmar

Je hebt geen gegevens ingevuld in je profiel,

Ik kan daarom niet meekijken en je vraag beantwoorden.
Kun je je profiel verder invullen?

Fijne dag,

Arjan
"privégegevens verwijdert"