beantwoord

Wanneer word ik geactiveerd?

  • 4 september 2015
  • 4 reacties
  • 118 x bekeken

Sinds 26 augustus kan ik niet meer bellen en op 3g.
Verschillende keren met op de chat gezeten maar mocht net baten.
Diverse medewerkers gesproken maar moest wachten om wat voor vage rede dan ook tot afgelopen dinsdag.
Dinsdag nog steeds niks en ik zou gebeld worden.
Tot op heden helemaal NIKS gehoord.

Ik ben al jaren klant van jullie maar geloof mij dat ik mijn abo zeker niet meer zal verlengen!
Schandalig hoe jullie met mij omgaan, waarom hebben jullie een helpdesk?
Echt een waardeloos bedrijf.
icon

Beste antwoord door marcosalani 5 september 2015, 16:26

Opgelost!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Opgelost!
Reputatie 7
Badge +4
Gelukkig dat jouw dreigementen zo goed gewerkt hebben!
Nou, ik was er helemaal niet blij mee. Ik ben al jaren klant en had de 1ne laatste factuur over het hoofd gezien ivm vakantie. Stuur dan nog een email of sms ipv direct af te sluiten en dan zolang te laten w8 tot heraansluiting en dan ook nog 28euro in rek brengen.
met automatische incasso voorkom je dit soort problemen.