wanneer nou eens eindelijk levering s7 edge white???

• 28 maart 2016
  • 9 reacties
  • 333 x bekeken

Beste ks, op 24 feb jl heb ik een preorder gedaan voor de s7 edge white...ik lees dat mensen die na mij besteld hebben hun telefoon al hebben of er een afspraak gepland staat.. terwijl ik nog helemaal niets heb vernomen. Mijn geduld begint op te raken, daar ik met spoed een nieuwe telefoon nodig heb en t van het zotte zou moeten zijn dat ik tussentijds een andere moet aanschaffen om de wachttijd bij jullie te moeten overbruggen! Ik weet dat er tevens velen met mij zijn die wachtende zijn. Graag een concreet antwoord met datum en niet een standaard antwoord of een doorverwijzing daarnaar 😉

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste Shell1983,

In principe behandelen wij alle orders op volgorde van binnenkomst. Het kan natuurlijk een enkele keer voorkomen dat dat niet goed gaat, maar over het algemeen vermoed ik dat het vooral perceptie is en te maken heeft met kleur en model (edge of normaal). Zoals je in onze update van gisteren kunt lezen, ja sorry ik verwijs toch door, hebben we inderdaad nog steeds een tekort, maar is dit wel aan het slinken.

Kortom: op dit moment kan ik weinig voor je betekenen, maar ik hoop natuurlijk dat je zo snel mogelijk wordt voorzien van jouw witte goud :)

Groetjes,
Rick
Ik heb vernomen van de ks dat iedere donderdag een aantal toestellen bij jullie binnenkomen, dus hopelijk zit ik er bij 😉 iig bedankt voor je respons Rick 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Het was een kleine moeite om te reageren natuurlijk. Ik vind het jammer dat ik niet veel meer kan betekenen voor je. Voor nu zal ik het topic sluiten en mocht het nou echt nog weken duren, stuur me dan alsjeblieft even een privébericht 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Beste Shell1983,

Ik zag een nieuwe reactie onder de vraag van iemand anders. Ik heb jouw topic nog even heropend naar aanleiding hiervan. Wil je mij alsnog jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Ik wil dan alsnog even kijken naar jouw situatie als je mij dat toelaat.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hi Shell1983,

Ik was even bang dat de order misschien niet goed was doorgelopen. In eerste instantie lijkt dit wel goed te gaan, maar ik ga dit voor de extra check toch nog even bij mijn verantwoordelijke collega navragen. Hij is vandaag niet aanwezig, maar ik verwacht dat ik hem morgen of overmorgen aan kan schieten 🙂 Zodra ik iets weet, hoor je weer van mij.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hi Shell1983,

Wij verwachten aankomende vrijdag een nieuwe levering voor het door jou bestelde toestel. Ik weet niet precies hoeveel er binnen zullen komen, maar ik verwacht voorzichtig dat er voor jou een toestel bij moet zitten. Indien dit inderdaad het geval is, ontvang je waarschijnlijk vrijdag een mail van onze leveringspartner; OPD.

Ik hoop dat jouw geduld snel wordt beloond! Laat je me weten als je iets hoort van de OPD?

Groetjes,
Rick
Nog steeds nix....zooooo vermoeiend....
Reputatie 4
Badge +3
Beste Shell1983,

Ik ga er morgen voor je achteraan om te kijken of ik iets voor je kan betekenen om dit te versnellen.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Shell1983,

Ik zie dat jouw order is geannuleerd, maar ik weet nog niet waarom dit is gebeurd. Een collega van mij is dat aan het uitzoeken, om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt. Daar heb jij natuurlijk niets aan, maar dat is wel de reden waarom je geen toestel hebt ontvangen. Ik vind het vervelend dat dit is gebeurd. Het leek een hele tijd nog goed te gaan, maar helaas kan ik hier nu ook niets meer aan doen. Als je wilt, kun je wel een nieuwe bestelling plaatsen. De einddatum van jouw contract is namelijk weer teruggezet naar de oude datum. Ik kan de bestelling niet zelf opnieuw voor jou doorvoeren, omdat wij hier geen verkopen mogen realiseren.

Als je nog vragen voor mij hebt, hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Rick