beantwoord

Wanneer mag ik verlengen?


Zal een moderator van de site kunnen bekijken vanaf welke datum ik precies mag verlengen?
Ik heb nu een sim only abonnment maandelijks opzegbaar. Ik wil graag verlengen met toestel. De ene medewerker zegt dat ik kan verlengen na 4 betaalde facturen, de ander zegt na 3 betaalde facturen en weer een ander zegt na 4 maanden klant te zijn. Dit komt op allemaal verschillende datums uit.

Zou iemand dus nu vast kunnen stellen wat de échte datum is dat ik kan verlengen met toestel?

icon Beste antwoord door eric 27 januari 2019, 09:45

Hier staat het antwoord: https://www.tele2.nl/mobiel/abonnement-verlengen/

"en je minimaal 4 maanden klant en heb je 2 facturen betaald? Dan kan je al verlengen. "

Bekijk origineel bericht

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ik snap de vraag niet, als je een maandelijks opzegbaar sim-only abo hebt zijn er geen toestelkosten. Dan zoek je een geschikte telefoon uit bij een een grote online belwinkel liefst en kies voor nummerbehoud. Je sim-only abo loopt dan over in het abo wat je wilt: maandelijks/12mnd/24mnd.
Reputatie 7
Badge +4
Hier staat het antwoord: https://www.tele2.nl/mobiel/abonnement-verlengen/

"en je minimaal 4 maanden klant en heb je 2 facturen betaald? Dan kan je al verlengen. "
Raaf12 schreef:

Ik snap de vraag niet, als je een maandelijks opzegbaar sim-only abo hebt zijn er geen toestelkosten. Dan zoek je een geschikte telefoon uit bij een een grote online belwinkel liefst en kies voor nummerbehoud. Je sim-only abo loopt dan over in het abo wat je wilt: maandelijks/12mnd/24mnd.

Reageer