Wanneer krijgen we 4G in Emmeloord?

waneer krijgen we in emmeloord 4g van tele2 overal om de polder heen 4g alleen de polder zelf niet
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Het gaat in stappen, inderdaad wat witte vlekken daar https://www.bellen.com/mobiel/4g-dekkingskaart?gclid=Cj0KEQjwz-i3BRDtn53Z5Z7t4PUBEiQA23q2ANa1lc1wMZ3MSLrYqwGpWoxLSujIGOq0SBhcLfdNmVoaAq5i8P8HAQ
Tele2 maakt niet bekend wanneer uw leefgebied aan de beurt is, dus nog even verder met 3G.
Reputatie 4
Badge +3
Beste j.de.vries73,

Ik kan ook geen uitsluitsel geven over wanneer 4G beschikbaar is in het witte gebied dat te zien is op onze dekkingskaart. Ben je op dit moment al klant of stel je de vraag omdat je klant wilt worden? Het kan namelijk zijn dat er al plaatsen zijn die langzaamaan wel 4G-dekking hebben, terwijl dit nog niet direct op de kaart zichtbaar is. In dat geval kun je het best vragen naar ervaringen van mensen die Tele2 hebben en in Emmeloord wonen. Daarnaast moeten natuurlijk de 4G-instellingen goed staan met behulp van de toestelhulp.
Als je naar aanleiding van mijn bericht nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Rick
Rick van Tele2 schreef:

Beste j.de.vries73,

Ik kan ook geen uitsluitsel geven over wanneer 4G beschikbaar is in het witte gebied dat te zien is op onze dekkingskaart. Ben je op dit moment al klant of stel je de vraag omdat je klant wilt worden? Het kan namelijk zijn dat er al plaatsen zijn die langzaamaan wel 4G-dekking hebben, terwijl dit nog niet direct op de kaart zichtbaar is. In dat geval kun je het best vragen naar ervaringen van mensen die Tele2 hebben en in Emmeloord wonen. Daarnaast moeten natuurlijk de 4G-instellingen goed staan met behulp van de toestelhulp.
Als je naar aanleiding van mijn bericht nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Rick

ben denk ik al 10jaar bij tele2 dus zou voorrang moeten hebben maar geefd niet heb geduld 10 km van hier wel 4g dus toestel is ok samsung s6
hallo, ik zie dat er op texel dus geen 4g via de kaart ? komt dat misschien nog ? ik zelf vind 3G ook prima hoor
Reputatie 4
Badge +3
Beste j.de.vries73,

Het wel of niet plaatsen/activeren van 4G-masten heeft met veel zaken te maken. Natuurlijk zouden we het liefst vandaag nog een 4G-mast bij jou in de buurt activeren, maar dat kan niet zomaar 🙂 Ik hoop dat het snel zal gebeuren!

Groetjes,
Rick

@malikabouras: Over Texel durf ik ook niets te zeggen! Op Vlieland hebben ze nog Vlie-Fi, maar daar heb jij natuurlijk weinig aan 😉 Als je nog geen Tele2 hebt, raad ik jou ook aan het toch even te proberen bij iemand die wel Tele2 heeft. Wellicht ontvang je toch iets 🙂 Als je wel al klant bent dan is het naast de dekkingskaart ook afhankelijk van jouw toestel, abonnement en simkaart. Als je wilt dat we dit voor je nagaan, wil je dan een nieuw topic aanmaken voor jouw vraag?
hahaha dat maakt niets uit voor mij , heel erg bedankt voor je reactie Rick !
Reputatie 4
Badge +3
Graag gedaan, malikabouras 🙂

@j.de.vries73: Omdat ik verder niets voor jou kan betekenen, sluit ik het topic nu. Mocht jij of iemand anders, op een later moment nog een vraag hebben, dan kun je hiervoor een nieuw topic aanmaken.