beantwoord

Wanneer krijg ik 4g

• 13 november 2015
  • 8 reacties
  • 325 x bekeken

Hallo, ik heb al 2 jaar een abonnement bij Tele2.
Heb me abonnement laatst verlengt, en nog steeds geen 4g. Wanneer kan ik 4g verwachten en de data verdubbeling,
Gr, Bjorn baars
icon

Beste antwoord door Maarten van Tele2 16 november 2015, 21:04

Hi Bjorn,

Wanneer heb jij je contract verlengd?
Top dat je dat gedaan hebt, ben je al klaar voor zoveel data? 😉. Ik snap dat je daar graag ook snel gebruik van wilt maken en dat gaat ook gebeuren.
Nu is het zo dat wij helaas niet iedereen tegelijk over kunnen zetten, dus doen we dan automatisch met een soort robot.
Ik kan dus zeggen dat je overgezet zult worden en dat we daar elke dag hard mee bezig zijn, maar jou nog geen definitieve datum kan geven.

Je ontvangt vanzelf bericht van ons!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hi Bjorn,

Wanneer heb jij je contract verlengd?
Top dat je dat gedaan hebt, ben je al klaar voor zoveel data? 😉. Ik snap dat je daar graag ook snel gebruik van wilt maken en dat gaat ook gebeuren.
Nu is het zo dat wij helaas niet iedereen tegelijk over kunnen zetten, dus doen we dan automatisch met een soort robot.
Ik kan dus zeggen dat je overgezet zult worden en dat we daar elke dag hard mee bezig zijn, maar jou nog geen definitieve datum kan geven.

Je ontvangt vanzelf bericht van ons!
Reputatie 7
Badge +5
Geen vragen stellen die weer vragen oproepen Maarten, gewoon antwoord geven.

Binnen 2 maanden nadat je abonnementswijziging ingaat word je omgezet naar 4G.
Ik heb al 3 jaar abonnement bij tele2.
Maar nog steeds geen 4g.
Gaat me allemaal te lang duren.
Zijn al vanaf april bezig om iedereen over te zetten.terwijl ze mijn al in 2012 een G4 toestel verkocht hebben.
Deze is bijna versleten en nog nooit 4g gebruikt.
Waardeloos

MAARTEN wanneer wordt ik over gezet ??????????
Reputatie 7
Badge +4
Als jouw abonnementsvorm al 3 jaar oud is, dan heb je grote kans dat je niet snel aan de beurt bent.
Overweeg dan een verlenging naar de nieuwe abonnementen en dan geven ze aan dat je direct wordt overgezet omdat al die nieuwe abonnementen alleen maar in de nieuwe omgeving kunnen worden aangemaakt.
Een abonnement van 3 jaar bestaat niet. Dus wat denk je zelf.
Is al 2x verlengt
En zijn al wel met mijn nummer bezig geweest maar ben nog steeds niet over.
En abonnementen kan vrolijk doorlopen als je deze niet verlengt of opzegt dus zo vreemd is dat niet. Als je al wel eens door de robot bent opgepakt, maar nog niet bent overgezet, moer er waarschijnlijk handmatig iets gecorrigeerd worden. Dat kan helaas wel veel tijd in beslag nemen. Je staat wel als particulier in het systeem, niet zakelijk?
Oo en mijn bedrijf dan ?!
https://www.tele2.nl/zakelijk/