beantwoord

Wanneer is het probleem van inloggen opgelost?

Ik begrijp dat er meer mensen zijn die niet kunnen inloggen op mijnTele2.nl. Ik irriteer me mateloos dat ik geen inzage heb in mijn verbruik. Ik heb twee weken geleden al contact gehad met de klantenservice en een onbevredigend antwoord ontvangen dat het probleem bekend is en er een week later een oplossing zou komen. En natuurlijk was dit niet zo. Ik wil graag inzage of anders ga ik maar weer eens kijken naar een andere provider.
Reactie graag van Tele2

icon Beste antwoord door Jefta van Tele2 12 mei 2015, 15:33

Hi Rappekapper,

Zou je me middels een privbericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privbericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groetjes,
Jefta

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hi Rappekapper,

Nou, ik wil graag voorkomen dat we je kwijtraken! Wat voor foutmelding krijg je precies? Heb je eerder wel probleemloos kunnen inloggen? Welke stappen heb je telefonisch al doorlopen (dan hoeven we dit opnieuw te doen).

Laat je het me even weten?

Groetjes,
Jefta
Een aantal maanden geleden kon ik wel inloggen. Ik heb pas geleden ook telefonisch contact gehad en toen wachtwoorden opnieuw aangevraagd/ingesteld, maar de medewerker van jullie gaf aan dat hij er nu ook niets aan kon doen . Dus nieuw wachtwoord of dergelijk helpt niet want met het nieuwe wachtwoord kan vervolgens niet worden ingelogd. Of het nu met gebruikersnaam of telefoonnummer is.
Reputatie 3
Badge +5
Hi Rappekapper,

Zou je me middels een privbericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privbericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groetjes,
Jefta