beantwoord

Wanneer in voorraad

• 23 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 201 x bekeken

Ik heb gisteren een nieuwe telefoon besteld met verlenging van mijn abonnement.
Nu heb ik een Samsung A8 2018 besteld alleen is deze niet op voorraad.
Ik zou graag willen weten of jullie kunnen zeggen wanneer de telefoon wel weer op voorraad is
icon

Beste antwoord door Jacco 23 oktober 2018, 15:28

Hi,

Volgens mij kunnen ze je niet vertellen wanneer deze weer op voorraad is. Stond er geen indicatie op de website bij het bestellen? Je krijgt een mail wanneer deze op voorraad is en verzonden wordt! Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge
Hi,

Volgens mij kunnen ze je niet vertellen wanneer deze weer op voorraad is. Stond er geen indicatie op de website bij het bestellen? Je krijgt een mail wanneer deze op voorraad is en verzonden wordt! Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop!
Reputatie 5
Badge
Hoi Lesley,

Helaas heb ik ook geen inzicht in de actuele voorraad van dit toestel. Ik wil je aanraden de levertijdenpagina in de gaten te houden!
Goedemiddag,
Er staat nu bij mijn bestelling tot en met 28 oktober 3 dagen levertijd. Ik heb de 22e besteld. Betekend dit dat ik de telefoon deze week nog kan verwachten?

Vriendelijke groet,
Lesley-ann
Reputatie 7
Badge +4
De update is van 29 oktober. Dus je zou verwachten, 3 dagen na 29 oktober = deze week.
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen